Τρίτη 24 Ιουλίου 2007

Επιστροφή στα γνωστά!

Πέρασε μια βδομάδα σχεδόν χωρίς να σημειώσω τις προόδους μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν έμενα και πολύ στο σπίτι και συνεχώς με τον άντρα μου ήμασταν όλο και σε κάποια επίσκεψη όλο και κάποια βόλτα προς τα έξω κι έτσι κάπου ψιλοέχασα τον λογαριασμό. Δεν μου πήγαινε άλλωστε όπου καθόμασταν για φαγητό να βγάλω μπλοκάκι και να σημειώνω και να υπολογίζω. Όπως και να'χει όμως ψιλοσυγκρατήθηκα και δεν έκανα πολλές παρασπονδίες, όπως έκανα παλιότερα. Μεσολάβησε κι ένα μεγάλο ταξίδι στην Θράκη κι έτσι λόγω της μεγάλης απόστασης κάναμε και στάσεις είτε για φαγητό είτε για καφέ.
Επιστροφή και πάλι, παρεούλα με τον θερμιδομετρητή μου και το μπλοκάκι μου για τους λογαριασμούς μου.

Να σημειώσω ότι την τελευταία φορά που ανέβηκα στην ζυγαριά (ήταν την Παρασκευή) με έδειξε 124,6 κιλά.

Τέλος διακοπών για μένα και τώρα τα... κεφάλια μέσα και στο στόμα φερμουάρ!!!



Κι όσοι φύγετε διακοπές, να περάσετε καλά και να ξεκουραστείτε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons