Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

Πρέπει να έχασες κιλά!

"Όπως σε παρατήρησα, πρέπει να έχασες κιλά". Αυτό άκουσα χθες απ' την νύφη μου! Κι όταν ακούς τέτοιο σχόλιο από κάποιον άνθρωπο που στην οικογένειά του η υγιεινή διατροφή είναι κανόνας ζωής, είναι ότι καλύτερο για να πάρεις τα πάνω σου και να συνεχίσεις.
Το δέχθηκα με ευχαρίστηση το σχόλιο και φυσικά δεν ομολόγησα ότι: "ξέρεις κάνω μια προσπάθεια με τον θερμιδομετρητή" γιατί απλά δεν ήθελα να μιλήσω για κάτι που ήταν μια απόφαση μου χωρίς τυμπανοκρουσίες.
Δεν θέλω να ξαναμπώ στην διαδικασία να ομολογώ ότι κάνω δίαιτα και κάποια στιγμή, για τον α, β λόγο, να διακόψω και να ξανα-επανέλθω στα παλιά. Δεν θέλω να κοροϊδεύω τους άλλους με μια φωναχτή απόφαση και να μην τηρήσω τελικά τίποτε. Αφορά εμένα και μόνο εμένα... Α! Άντε και τον άντρα μου που την βλέπει την αλλαγή μέρα με την μέρα.
Της απάντησα που λέτε, ότι "ναι έχασα κάτι κιλάκια... το παλεύω ξέρεις"! Αυτό μόνο. Τίποτε άλλο κι αμέσως η κουβέντα πήρε άλλη τροπή, όταν ο αδερφός μου άρχισε να μιλά για την δική του απώλεια βάρους και τι του είχε συστήσει ο γιατρός μιας και έχει και κάποιο πρόβλημα με την μέση του.

Πάντως αισθάνομαι όμορφα και αγωνιώ να μπω και πάλι στην παλιά μου γκαρνταρόμπα! Άντε να δούμε!

1 σχόλιο:

  1. υπομονή θέλει...και βασικά σκέψη για το τι θα επακολουθήσει μετά την απώλεια!
    η δίψα που λένε της πείνας μπορεί να μην φύγει ποτέ - το θέμα ειναι να την καταπολεμήσουμε νοητικά!

    Α ναι..οι ελευθερες μέρες δεν κάνουν καλο στην προσπάθεια - ταλαιπωρείς τον εαυτο σου έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!