Δευτέρα 16 Ιουλίου 2007

Σάββατο 14-7-07

Δεν θα σημειώσω τίποτε. Έκανα αλλαγή ζυγαριάς. Είχα αναλογική και αγόρασα ηλεκτρονική. Όπως μου εξήγησαν στο φόρουμ "Δακτύλιος & Παχυσαρκία" η μία με την άλλη έχουν απόκλειση γύρω στα 2-3 κιλά. Βασικά όταν έφερα την ηλεκτρονική ζυγαριά στο σπίτι ανέβηκα για δοκιμή και όντως με έδειξε παραπάνω. Ανεβαίνοντας ξανά σήμερα, διαπίστωσα ότι είχα χάσει περίπου γύρω στο 1,5 κιλό.
Όταν θα κατέβω απ'τα 125 που αναγράφει και το τίκερ, θα το σημειώσω και φυσικά θα υποστεί και το τίκερ την ανάλογη αλλαγή. Το ερχόμενο Σάββατο ελπίζω να έχω νεώτερο αποτέλεσμα!

1 σχόλιο:

  1. Συνέχισε την προσπάθειά σου, χαίρομαι πολύ για σένα δίχως να σε γνωρίζω φυσικά. Είναι κρίμα το βάρος να αποτελεί εμπόδιο στην υγεία και την ευτυχία μας. Με τη σειρά μου να πω ότι από τις 28 Ιουνίου έχω κόψει το κάπνισμα, για πρώτη φορά στη ζωή μου μετά από 10 χρόνια περίπου. Αν και δεν έχω βάρος πρέπει να προσέχω τόσο να μην ξαναπιάσω τσιγάρο στο στόμα μου όσο και το βάρος μου, μιας και η νικοτίνη ενισχύει το μεταβολισμό και επομένως χωρίς αυτή τώρα κινδυνεύω να βάλω κιλάκια. Παρακολουθώ τη διαίτά σου και κάποιες μέρες θα σου κάνω παρέα σε αυτήν -προληπτικά εγώ-. Keep up the good work :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!