Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

Ημέρα 6η

Σαφώς σε καλύτερη κατάσταση σήμερα. Η υγρασία σε συνδυασμό με το εμβόλιο μου έδωσε να καταλάβω πως θα με περιμένει μια δύσκολη εποχή. Μπορεί και όχι. Όμως εδώ που είμαι η υγρασία έχει πρωταρχική θέση και θα πρέπει αυτόν τον χειμώνα να πάρω έναν αφυγραντήρα γιατί δεν φτάνει η έξω υγρασία έχω και στο σπίτι που μένω! Η μέρα διατροφικά πήγε καλά... Στη δουλειά που ήμουν απόγευμα με έτρωγε να "χτυπήσω" πάλι μια σαλάτα του καίσαρα απ' έξω, αλλά κρατήθηκα και εν τέλει έφαγα ένα τοστάκι που έφτιαξα μόλις έφτασα στο σπίτι. Σε όλη την βάρδια την έβγαλα με έναν καφέ και 4 φρέσκα δαμάσκηνα κι αρκετό νερό!

ΠΡΩΪΝΟ
1 κουλούρι Θεσσαλονίκης (λιγότερο από 100 γρ. - το ζύγισα ήταν 94 γρ.)    7
Φρέντο καπουτσίνο με ζαχαρίνη (απ' έξω)    0,5

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
120 γαύρο ριγανάτο* (μου είχε περισσέψει)    5
Βραστά λαχανικά με 2 κγ λάδι    2

ΑΠΟΓΕΥΜΑ στη δουλειά
Φρέντο καπουτσίνο με ζαχαρίνη (απ' έξω)    0,5
4 φρέσκα δαμάσκηνα    2

ΒΡΑΔΥΝΟ
1 τομάτα σκέτη με αλατάκι!    0
1 τοστ με:
    2 φέτες ψωμί    2
    1 φέτα καπνιστή γαλοπούλα    0,5
    1 φέτα τυρί τοστ αντόρο λάιτ    1
240 γρ. πεπόνι    1

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ
20 γρ. δημητριακά    2
1 φλ. γάλα 0,5%    1,5

Σύνολο πόντων: 24,5


[*] Με 480 γρ. καθαρισμένο γαύρο βγαίνουν στο ακριβώς περίπου, 2 μερίδες των 120 γρ. και 1 μερίδα των 90 γρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons