Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

Ημέρα 5η

Η μέρα ξημέρωσε δύσκολη. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και με έχουν πιάσει πόνοι στις αρθρώσεις. Το αριστερό γόνατο (με την οστεοαρθρίτιδα) βάραγε σφυριές. Η περιαρθρίτιδα στην ωμοπλάτη και η τενοντίτιδα στους καρπούς, επίσης το ίδιο. Ειλικρινά πρώτη φορά στην ζωή ένιωσα τέτοιο μεγάλο ζόρι. Με δυσκολία σηκώθηκα από το κρεβάτι να πάρω παυσίπονο, να κάνω κάποιες απ' τις δουλειές μου για να βγει η μέρα. Από βραδύς έριχνε καρέκλες. Μετά την δουλειά (που ήμουν απόγευμα) έφτασα η μισή βρεγμένη, κυρίως τα πόδια. Τα σκούπισα αμέσως και τα ζέστανα, αλλά που να φανταστώ ότι η επόμενη μέρα θα ήταν ζόρικη! Το να μαγειρέψω δεν έπαιζε με τίποτε. Οπότε την έβγαλα όπως-όπως, αλλά καλά πήγε σε γενικές γραμμές.

ΠΡΩΪΝΟ (η συγκεκριμένη επιλογή μου φέρνει απίστευτη υπνηλία, μάλλον θα την προτιμάω για το βράδυ να πέφτω για ύπνο)
20 γρ. δημητριακά     2
1 φλ. γάλα 0,5%     1,5
Καφές εσπρέσσο στιγμής με 1 ταμπλέτα ζαχαρίνης     0

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
60 γρ. τυρί σφέλα     6
50 γρ. ψωμί     2
2 μήλα μέτρια     2

ΑΠΟΓΕΥΜΑ
Καφές εσπρέσσο στιγμής με 1 ταμπλέτα ζαχαρίνης     0

ΒΡΑΔΥ
Σαλάτα του καίσαρα, από φαστ φουντ     7
240 γρ. πεπόνι     1
1 γιαούρτι αγελάδος 2%     2

Σύνολο πόντων: 23,5

2 σχόλια:

  1. Οστεοαρθρίτιδα γονάτου! Κάνεις ενέσεις υαλουρονικού οξέος; Συνταγογραφούνται σε διεγνωσμένη οα και βοηθούν πολύ. Αποκαθιστούν τους τραυματισμούς του χόνδρου οπότε μετατίθεται χρονικά η αρθροπλαστική ή μπορεί κι όλας να αποφευχθεί. Εγώ τις περίμενα πως και πως όταν είχα κιλά. Μου έκανε λεπτόρευστη (Hyalart) μαζί με ξυλοκαΐνη κι ανακουφιζόμουν. Ακόμη και τώρα συνεχίζω κι από κει που κούτσαινα τώρα πηγαίνω πάντα από τις σκάλες. Μου είχαν πει να κάνω παχύρευστες, κι έκανα μερικές, αλλά μετά με ξαναγύρισαν σε λεπτόρευστες για την αποκατάσταση των τραυματισμών των χόνδρων. Ειδικά σε εσάς τις γυναίκες η οα είναι πολύ διαδεομένη ίσως λόγω φύλου. Θα σου συνιστούσα να κάνεις δύο φορές τον χρόνο όσο είσαι σε ανεβασμένα κιλά. Είναι κυριολεκτικά επένδυση υγείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Τάσο - καλή εβδομάδα. Η οστεοαρθρίτιδα λόγω της απώλειας κιλών δεν με ενοχλεί σε καθημερινή βάση, μόνο με την αλλαγή του καιρού και την υγρασία. Σε νοσοκομείο εργάζομαι, με τους ορθοπεδικούς είμαι σε καθημερινή σχεδόν επαφή μου δίνουν συμβουλές που ακολουθώ. Με βοηθά ο πάγος σε κατάσταση έξαρσης και παυσίπονο. Δεν μου είπαν για ένεση, ούτε καν για χειρουργείο. Για ένεση μου μίλησαν μόνο αν η περιαθρίτιδα στον δεξί ώμο, δεν είχε βελτίωση με την φαρμακευτική αγωγή κι αν εγώ συνέχιζα να δουλεύω, όπως δουλεύα προκειμένου να βοηθάω ασθενείς ή συναδέλφους. Πλέον προσέχω και αποφεύγω "βοήθειες" που είναι πέρα των δικών μου δυνάμεων. Δεν θα ξεχεριαστώ! Για οτιδήποτε με τις αρθρώσεις μου βαδίζω με τις οδηγίες των ορθοπεδικών. Κι εκκρεμεί έλεγχος με ρευματολόγο.

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!