Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

Δίαιτα για πολλά κιλά

Πρωινό: 1 πορτοκάλι, 1 καφέ με υποκατάστατο ζάχαρης, 150 γρ. χυμό ανανά χωρίς ζάχαρη.
Γεύμα: 2 αυγά βραστά σφιχτά, 1 τομάτα, 1 ποτήρι γάλα άπαχο, 1 μήλο, 1 ποτήρι χυμό από λαχανικά.
Βραδινό: 100 γρ. φιλέτο μοσχαρίσιο, μισό μαρούλι σαλάτα, 50 γρ. ρύζι βραστό με λίγο χυμό τομάτας, 1 φέτα ανανά φρέσκο ή κονσέρβα χωρίς ζάχαρη, 1 φλιτζάνι χαμομήλι ή φασκόμηλο.

Διάρκεια δίαιτας: 15 ημέρες.
Απώλεια βάρους: 8 κιλά.

Συμβουλή: Πίνετε πολύ νερό, 8-10 ποτήρια την ημέρα.
Μπορείτε να αντικαταστήσετε το μοσχάρι με κοτόπουλο ή συκώτι μοσχαρίσιο, τις σαλάτες (άλλο είδος λάχανο ή ρόκα), ένα φρούτο (εκτός από μπανάνα) και τα αυγά με 2 γιαούρτια 0% λιπαρά.

Πηγή: Ένθετη κάρτα από τηλεπεριοδικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons