Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

- 6,1 στον Απρίλιο και -0,7 για την εβδομάδα

Κατ’ αρχήν καλό μήνα. Επιτέλους μύρισε άνοιξη, έστω και στον τελευταίο μήνα της!

Ναι μεν πολύ καλή η απώλεια του Απριλίου, αλλά με ανησυχεί κάπως το γεγονός ότι αρχίζω να χάνω γραμμάρια αντί κιλά, ενώ ουσιαστικά η διατροφή μου είναι τόσο ελάχιστη που πλέον μου φαίνεται πως ο υποθυρεοειδισμός προσπαθεί να νικήσει! 
Θα δω σε λίγες μέρες τι γίνεται πάλι με την TSH. Εγώ ας θεωρήσω πως η φυσιολογική απώλεια των κιλών μου οφείλεται στην εγκράτεια του οργανισμού μου να διατηρήσει τις ισορροπίες. Σκέφτομαι επίσης πως ίσως κάνω κατακράτηση υγρών, επειδή πρωί-μεσημέρι-βράδυ καταπίνω χάπια. Καταφέρνω να πιω 1 με 1,5 λίτρο νερό όλη μέρα συν το γάλα και τον καφέ (άρα επιπλέον υγρά) και τουαλέτα για κατούρημα θα πάω 1 ή 2 φορές μες την μέρα! 
Ας ελπίσω ότι θα βγει ο Μάϊος με αλλαγή σε δεκάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons