Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Παρακέντηση θυρεοειδούς

Πήγα την Δευτέρα στην Αθήνα στον Ευαγγελισμό που είχα κλείσει ραντεβού για την παρακέντηση. Η εξέταση διαρκεί περίπου 10-15 λεπτά. Σε βοηθάει νοσοκόμα να ξαπλώσεις κατάλληλα με τον λαιμό τεντωμένο σου βάζουν απολυμαντικό, σου βάζουν πάγο και μετά σου τραβάνε το δέρμα του λαιμού μέχρι να φανεί κάπως ο αδένας. Ο γιατρός κάνει αρχικά έναν υπέρηχο για να εντοπίσει την θέση του αδένα στον λαιμό και τότε βάζει την σύριγγα και παίρνει το δείγμα απ’ το κατάλληλο σημείο κοιτώντας πάντα το μόνιτορ που έχει μπροστά του και φυσικά με την καθοδήγηση-βοήθεια της νοσοκόμας. Το τρύπημα πονάει τόσο όσο να σου πάρουν αίμα απ’ την φλέβα. Σε μένα δεν χρειάστηκε μόνο ένα δείγμα αλλά διπλό κι από τις δύο μεριές του αδένα. Κι αντί 144 ευρώ πλήρωσα 186!
Η νοσοκόμα που ζήτησε το παραπεμπτικό του ενδοκρινολόγου και είδε πως ήταν από πέρσι της εξήγησα πως δεν υπήρχαν τα χρήματα για να την κάνω τότε. 200 ευρώ πάνω-κάτω δεν τα βρίσκεις πεταμένα και πόσο μάλλον όταν μες τον χειμώνα ο άντρας μου που εργαζόταν στην λαϊκή έβγαζε τον μήνα ένα 500ρικο. Λογαριασμοί να τρέχουν και να θες να βάζεις και πετρέλαιο με το σταγονόμετρο για να μπορείς να έχεις λίγη ζέστη και λίγο ζεστό νερό για μπάνιο.  Και εκνευρίζομαι όταν βασικές εξετάσεις πρέπει να πληρώνονται απ’ την τσέπη μας και δεν τις δικαιολογεί πλέον το ΙΚΑ. Να σκέφτομαι πως πρέπει να κάνω κι ένα γυναικολογικό τσεκ-απ  και θα πρέπει πάλι να βάλω το χέρι στην τσέπη γιατί και πάλι το ΙΚΑ δεν καλύπτει τον ενδοκολπικό υπέρηχο για να δω τι γίνεται με τα ινομυώματα μου και γενικά αν όλα πάνε καλά μετά την απόξεση! Για την ώρα ο Κουρουμπλής τα πάντα τα κινεί με βήματα χελώνας!
Ενημέρωσα βέβαια και την διευθύντρια του εργαστηρίου κι ελπίζω να με διευκολύνει ώστε να έχω τα αποτελέσματα στα χέρια μου μιας και την άλλη εβδομάδα θα κατέβω και πάλι Αθήνα για το προγραμματισμένο ραντεβού στο ιατρείο παχυσαρκίας. Ο ενδοκρινολόγος μου ζήτησε από τηλεφώνου να έχω όλες τις εξετάσεις μαζί μου για να τις δει.
Παρά τον πολύ πάγο στο λαιμό που μου έβαλαν για να μην δημιουργηθεί μελανό σημάδι απ’ τα τρυπήματα, τελικά ένα σημείο του λαιμού έχει ελαφρά πρηστεί κι έχει δημιουργηθεί μια ελαφριά μελανιά. Κι όχι τίποτε άλλο αυτό το σημάδι θα μείνει για πολύ καιρό όπως το «κόβω» λόγω του αντιπηκτικού χαπιού που καταπίνω κάθε μεσημέρι. Ήδη έχω μια μελανιά εδώ και πολύ καιρό στον ώμο μου (τον είχα στουμπίσει στην κάσωμα της πόρτας του μπάνιου) που ήταν ένα μικρό σημαδάκι και τώρα έχει εξαπλωθεί και είναι λες κι έχω φάει μπουνιά! 
Ελπίζω όλα να πάνε καλά και τα αποτελέσματα να είναι καλά. Φυσικά να πω πως όλο το προσωπικό του εργαστηρίου εκεί στον Ευαγγελισμό είναι άνθρωποι που σου εμπνέουν εμπιστοσύνη, πάντα με χαμόγελο και υπομονή ώστε να κάνεις την εξέταση χωρίς να νιώθεις πως πας για κρέμασμα!

2 σχόλια:

  1. Καλά αποτελέσματα σου εύχομαι φιλενάδα. Τέλεια αποτελέσματα και με την απώλεια των κιλών! Αυτό το καλοκαίρι σε υποδέχεται με τις "αγκάλες του ανοιχτές" επιτέλους :)

    Εύγε!!! Keep loosing kilos :)

    Υ.Γ. γνωρίζεις ότι όποια σελίδα του blog σου πας να ανοίξεις σε πετάει σε άλλες σελίδες άσχετου ενδιαφέροντος και με διαφημιστικό χαρακτήρα; Οσο πάει το κάνει και περισσότερο, αν δεν το γνωρίζεις ήδη το τσεκάρεις.

    Φιλιάα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύη.
      Ναι γνωρίζω για τις διαφημιστικές σελίδες. Δεν είναι επιλογή δική μου αλλά του google αφού έχει αποκλειστικά τα δικαιώματα του blogger, δυστυχώς.

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!