Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

- 1,8 κιλά

Η εβδομάδα κύλησε πολύ όμορφα. Κατ'αρχήν σταμάτησε ο κολικός. Επιτέλους τρώω πολύ μικρές μπουκιές που είδα κι έπαθα μέχρι να μάθω και το καλύτερο είναι που συνεχίζω να δοκιμάζω τροφές ώστε να ξέρω τι ανέχεται το στομάχι και τι όχι.
Το Σάββατο είχαμε πάει επίσκεψη. Μας έβγαλαν σπιτική σπανακόπιτα και τυροπιτάκια συσκευασμένα. Από την σπανακόπιτα κατάφερα να τσιμπήσω 3 μπουκιές μικρές από ένα κομμάτι και το υπόλοιπο το έδωσα στον άντρα μου κι ένιωσα πως δεν ανεχόταν το στομάχι κάτι παραπάνω από την πίτα, από τυροπιτάκια όμως κατάφερα κι έφαγα 4. Όχι μονομιάς. Είδα πως τα καλοανεχόταν το στομάχι μου και θα μπορούσα να φάω άλλα 2. Δεν το έκανα όμως γιατί πήρα τις πρωτείνες και με το παραπάνω: τόσο απ'το τυρί όσο κι απ'το σουσάμι που ήταν πασπαλισμένα τα τυροπιτάκια, κυρίως όμως δεν ήθελα να ικανοποιήσω τα αχόρταγα μάτια μου μιας και το στομάχι ήταν ήδη χορτάτο!
Η αποζημίωση της απώλειας ήταν κάτι που δεν περίμενα. Η κοιλιά έχει ξεπρηστεί, το έντερο δουλεύει ρολόι και μ'αρέσει που ότι τρώω δεν μου δημιουργεί εκείνη την διαξιφιστική ενόχληση του κολικού στα αριστερά που με έκανε να ξαπλώνω για να μου περάσει. 

Αύριο έχω να πάω να κάνω τον υπέρηχο στην κοιλιά να δούμε τι γίνεται εκεί μέσα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons