Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Επίσκεψη στον καρδιολόγο

Το τι ποδαρόδρομο έκανα σήμερα δεν λέγεται. Πήγα στον καρδιολόγο να δει την εξέταση INR. Δεν του άρεσε το αποτέλεσμα (λογικό), αλλά κυρίως δεν του άρεσε που δεν πήγα πάλι στον ιδιώτη μικροβιολόγο να την κάνω. 10 ευρώ είπα να γλιτώσω η έρμη, γιατί ο μισθός του άντρα μου ήρθε με καθυστέρηση κι αυτό εμένα με έβαλε στην πρίζα. Μου ζήτησε να την ξανακάνω την εξέταση. Θα την κάνω αλλά θα γίνει και πάλι στο νοσοκομείο. Το μικροβιολογικό οργανώθηκε πια και δεν θέλω να σπαταλάω χρήματα στο εξής όταν αυτή την περίοδο εγώ θα πρέπει να κάνω λίγη οικονομία, άλλωστε τον άλλο μήνα, ο άντρας μου ίσως ξαναμείνει άνεργος!
Τον ενημέρωσα πως θα κάνω την παρακέντηση θυρεοειδούς και  η ακτινολόγος είπε για 4 μέρες πριν την εξέταση να μην πάρω το σιντρόμ και μου ζήτησε να ρωτήσω τον καρδιολόγο μου για να μου δώσει την ανάλογη αγωγή. 
«Γιατί δεν σου είπε η ίδια τι φάρμακα να πάρεις;». Μα τόσο ανόητη ερώτηση και δεν την έκανε με ειρωνία, την έθεσε πολύ σοβαρά! «Γιατρέ τον καρδιολόγο που με παρακολουθεί μου πρότεινε να συμβουλευτώ. Εγώ τηλέφωνο πήρα για να κλείσω την ημερομηνία» του είπα. Και μου είπε πως θα μου δώσει αντιπηκτικές ενέσεις! Άντε πάλι τρυπήματα στην κοιλιά. Ακούγοντας για ενέσεις θεώρησα πως το κόστος θα ήταν κομματάκι τσουχτερό και του ζήτησα να μου τις γράψει και μαζί να μου γράψει και τα φάρμακα που ήδη μου είχε γράψει την περασμένη φορά. Μόνο για το σιντρόμ δεν γινόταν η συνταγογράφηση αφού θα μου έγραφε τις ενέσεις. Το κάθε κουτί όπως είδα είχε κόστος 7,5 ευρώ (αν τις αγοράσεις χωρίς συνταγή γιατρού) με 2 ενεσάκια μέσα. Και μου έγραψε 3 κουτιά. 4 ενέσεις θα τις κάνω κανονικά και τις άλλες 2 θα τις κάνω παίρνοντας μαζί το σιντρόμ!
Επίσκεψη δεν μου πήρε. Στο φαρμακείο πήρα μια ...σακούλα φάρμακα και μαζί μια θήκη χαπιών για να έχω οργανωμένη την εβδομάδα γιατί για να πω την αλήθεια την δοσολογία του σιντρόμ κάπου την χάνω καθημερινά και ίσως το αποτέλεσμα να δείχνει λάθος από δική μου βλακεία. Στο σπίτι έβαλα όλα τα χάπια στις ανάλογες θήκες και έτσι είμαι οργανωμένη μέχρι και την Κυριακή.

Το πρωί τηλεφώνησα στον ενδοκρινολόγο μου, τον ενημέρωσα για το αποτέλεσμα και πλέον η επόμενη εξέταση θα γίνει τον Σεπτέμβρη. Του είπα και για την παρακέντηση και περιμένει όλα τα αποτελέσματα να τα έχω μαζί μου στο 2ο μετεγχειρητικό ραντεβού στο  ιατρείο παχυσαρκίας σε 15 μέρες περίπου.

Όσο για τον ποδαρόδρομο. Πήγα μια χαρά, γύρισα μια χαρά, αλλά όσο κάθομαι η κούραση μου έχει βγει. Το ωραίο είναι πως σκεφτόμουν να επιστρέψω σπίτι με το αστικό. Περίμενα μισή ώρα κι αστικό δεν εμφανιζόταν. Οπότε η επιστροφή στο σπίτι έγινε πάλι με τα πόδια. Έφτασα σπίτι κι αστικό δεν με προσπέρασε!

29 του μηνός έχω τις εξετάσεις αίματος για το ιατρείο παχυσαρκίας,  τότε θα πεταχτώ και στον παθολόγο να μου γράψει την INR. 

1 σχόλιο:

  1. Άμα μπλέξουμε με γιατρούς, δύσκολα ξεμπερδεύουμε με...σώας τας φρένας! Όσο σε διαβάζω ξέρεις, τόσο βρίσκω κοινά σημεία... Κι εγώ είμαι σε φάση αδυνατίσματος για λόγους υγείας αλλά δεν βλέπω φως στην άκρη του τούνελ! Έγινε μία καλή αρχή και μετά άστα καλύτερα... όλο έτσι κάνω και κατέληξα να κουβαλάω επιπλέον 25 κιλά μέσα σε 5 χρόνια...
    Θα χαρώ να μαθαίνω καλές εξελίξεις στην υγεία και στο αδυνάτισμά σου! Και φυσικά να αλληλοενθαρυνόμαστε στην προσπάθεια! Σ' ευχαριστώ που πέρασες κι από το blog μου. Θα τα λέμε! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!