Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Θα μπορούσα καλύτερα!

Καλημέρα. Η αρχή δεν θα έλεγα πως πήγε όπως θα έπρεπε, αλλά δεν πήγε και χάλια! Μου είχαν περισσέψει κάτι μπισκότα πτι-μπερ χωρίς ζάχαρη και για να μην τα πετάξω στα σκουπίδια τα "πέταξα" στο στομάχι μου! Φυσικά δεν ήταν θέμα διαμαρτυρίας στομάχου, αλλά διαμαρτυρίας εγκεφάλου! Το παθαίνω αυτό όπως όλος ο κόσμος γενικά! Γιατί αν ακούγαμε το στομάχι δεν υπήρχε παχουλός κόσμος. Τέλος πάντων!
Τα ρεβίθια ήταν εξαίσια! Μια συνταγή από βιβλίο των γουέιτ γουότσερς την οποία θα την έχω πάντα διαθέσιμη στο ψυγείο - στην κουζίνα μου, για όποτε είμαι νυχτερινή! Όταν ξυπνάω απ' το νυχτέρι της δουλειάς δεν έχω διάθεση για μαγείρεμα! Περνάει η ώρα πάρα πολύ γρήγορα! Μέχρι να συγυρίζω και να πιω έναν καφέ που λέει ο λόγος έξω έχει σουρουπώσει και έρχεται γρήγορα η στιγμή που πρέπει να φύγω για τη δουλειά!
2η μέρα σήμερα σαφώς καλύτερα, θέλω να πιστεύω! Δεν έχω άλλα τέτοια μπισκότα! Οπότε πλέον διατροφικά βαδίζω με ότι πρέπει να έχω σε ψυγείο και ντουλάπια! Σήμερα το μενού έχει ψαράκι. Θα δώσω και συνταγή σύντομα! Το σπίτι μοσχομυρίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons