Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

Περί αδράνειας του blog και δικής μου

Καλημέρα και καλό μήνα!
Από την στιγμή που άρχισε η πανδημία, τα πράγματα έχουν σφίξει! Εννοώ τα επαγγελματικά, καθώς κάποιες φορές πρέπει να έρθω αντιμέτωπη με θετικά κρούσματα, να ντυθώ "αστροναύτης" για να πράξω τις οδηγίες των γιατρών που μου δίνονται. Δεν είναι εύκολο να είσαι σε μια τέτοια στολή...
Εδώ και μια εβδομάδα λοιπόν μετακινήθηκα εκτάκτως στην πόλη μου για 15 μέρες για να βοηθήσω εγώ και δύο άλλες συνάδελφοι τις συναδέλφισσες στην κλινική covid του νοσοκομείου. Ακόμη πιο δύσκολη κατάσταση, γιατί πλέον ντυμένες "αστροναύτισσες" 4 νοσηλεύτριες στη βάρδια πρέπει να κάνουμε νοσηλεία σε 30 ασθενείς (κατά μέσο όρο). Μας παίρνει αρκετή ώρα η διαδικασία. Βγαίνουμε αφυδατωμένες, κουρασμένες, αποκαμωμένες απ' όλο αυτό...
Δεν υπάρχει λοιπόν διάθεση για οτιδήποτε άλλο. Το blog λοιπόν τελεί σε αδράνεια... τουλάχιστον μέχρι να επιστρέψω στην βάση μου. 
Οπότε δείξτε σας παρακαλώ την ανάλογη κατανόηση. Για όποια απορία έχετε σε θέματα που αφορούν τα χειρουργεία παχυσαρκίας, θα βρείτε απαντήσεις στα σχόλια.

Σας ευχαριστώ και στο επανιδείν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons