Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2020

Σταθερή διατροφική πορεία!

 Και ναι... τα πάω καλά! Δεν έχω ξεφύγει στο ελάχιστο. Διατηρώ το περιθώριο που μου αναλογεί και τρώω τόσο όσο πρέπει. Υπάρχουν βέβαια και στιγμές που κάποια φαγητά με "ζορίζουν" με την έννοια πως λόγω του αριθμού των υλικών αυτά μου κοστίζουν στους ημερήσιους πόντους μου και έτσι θα πρέπει εγώ να βρω τρόπο να δω πως θα τελειώσει η μέρα έχοντας έστω μια μερίδα γαλακτοκομικού, που λόγω ηλικίας θα πρέπει να έχω και με το παραπάνω.

Τελικά ναι βρίσκω την λύση. Αυτό που με προβληματίζει όμως, είναι πως την Παρασκευή θα έρθει ο σύζυγος για ΣΚ (τι να κάνουμε λόγω δουλειάς είμαστε χώρια, δυστυχώς), οπότε εκεί να δω πως θα διαχειριστώ την διατροφή μου. Άντε να με δω!

Λοιπόν... τις συνταγούλες για ότι τρώω καθημερινά τις αναρτώ εδώ! Ίσως κάποια να σας αρέσει! Σε μένα μου αρέσουν και τις απολαμβάνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons