Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Νέα εβδομάδα - νέα αρχή!

 Τα νέα μου είναι ευχάριστα! Γιατί τόσο κατούρημα που έριξα αυτό το 4ήμερο, λογικό είναι η ζυγαριά να με αποζημιώσει! 4 κιλά κάτω! Νιώθω την κοιλιά μου να ξεπρήζεται, γιατί πλέον τρώω ...μετρημένα. Κι επειδή θα υπάρξει απορία, από 97 κιλά πήγα 93. Επόμενος στόχος να χάσω άλλα 3.

Χθες βράδυ -ήμουν απόγευμα στη δουλειά- με θαύμασα για την πειθαρχία μου. Ένας πάγκος γεμάτος λιχουδιές από κεράσματα αλλά κι απ' ότι είχε φτιάξει στο σπίτι της η εφημερεύουσα γιατρός της κλινικής! Συγκρατήθηκα πεισματικά. Έφαγα το ροδακινάκι μου και το σαντουιτσάκι μου και δεν πλησίασα ούτε από περιέργεια να τα μυρίσω τα εδέσματα: πίτσα, πιτάκια, μελομακάρονα, σοκολατένιες τρούφες, πατατάκια, γκοφρετάκια, κρουασανάκια... Από απόσταση όλα. Όλα όμως!

"Μαρία δεν θα πάρεις κάνα γλυκάκι;" με ρώτησε η γιατρός. Αρνήθηκα λέγοντας πως ήθελα να χάσω "1 κιλό, γιατί τα ρούχα μου με στενεύουν"! Κάνω και το ανάλογο χιούμορ, γιατί κι αυτή κάποιες φορές κάνει κράτει σαν βλέπει πως ο κώλος φαρδαίνει! Γλυκατζού κι αυτή, γλυκατζού κι εγώ! Τέλος πάντων... με θαύμασα. Και μια λεπτομέρεια... το στομάχι μου κάνει ώρα να διαμαρτυρηθεί λόγω πείνας, η πείνα είναι του οφθαλμού κι αυτή προσπαθώ να ελέγξω!

Μπήκαμε σε νέα εβδομάδα και για μένα με ένα ωραίο αποτέλεσμα. Συνεχίζω για σήμερα που είναι νέα μέρα, να βγάλω αυτή την μέρα και πάλι με τον έλεγχο που πρέπει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons