Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Δεν είχα τι να κάνω και...

αποφάσισα να προβώ σε αλλαγές! Κατ'αρχήν οι μέρες απ'το Σαββατοκύριακο μέχρι και χθες πήγαν σκατά. Γουρούνιασα κανονικά η γουρούνα, καθ'ότι για δυο μέρες το φαγητό μας ερχόταν απ'τα χεράκια της μάνας μου (Κυριακή - γιουβέτσι, Δευτέρα - σπανακοτυρόπιτα, Τρίτη - μουσακάς) και να αγιάσεις να μην μπορείς! Ευτυχώς δεν κατέβηκα από κάτω σήμερα γιατί θα έτρωγα καμιά κομματάρα ραβανί που έφτιαξε χθες κι ευτυχώς δεν μας έδωσε κέρασμα! Τι τα θες τι τα γυρεύεις, με το παλιό μου διατροφικό πρόγραμμα άρχισα να ψάχνομαι πάλι. Η ζυγαριά μου έκλεισε το μάτι, αλλά εγώ πιο έξυπνη της έκανα την έκπληξη! Έτσι το αποτέλεσμα αντί να με δείχνει να κατεβαίνω στα 129 με βρήκε κολλημένη -λόγω σαβουριάσματος- στα 130 και κάτι. Δεν άλλαξα το τίκερ, για να το βλέπω και να μου γίνεται μάθημα! Τέλος πάντων! Επανήλθα διατροφικά και πάλι στο φλέξι. Για την ακρίβεια στο Flex Points. Το αυθεντικό αμερικάνικο του 2003. Και το επέλεξα γιατί όταν πεινάω τρώω φρούτα και δεν λέει να χρεώνω ένα μεγάλο μήλο για μισό πόντο, όταν ξέρουμε ότι δεν είναι και τόσο αθώο. Και θερμίδες έχει και υδατάνθρακες! Οπότε άλλο να περιορίζεσαι στα 3 φρούτα ημερησίως όπως επιβάλει ένα κλασσικό πρόγραμμα διατροφής κι άλλο όταν νιώθεις πείνα να το ρίχνεις σε παραπάνω φρούτα από 3! Γιατί πόσα καρότα να ροκανίσεις; Στο τέλος αισθάνεσαι... hm... what's up duck?
Image and video hosting by TinyPic
Mε το παλιό επιτυχημένο διατροφικό πρόγραμμα, υπήρχαν περιορισμοί που δυστυχώς όσο και να ήθελα να προσπεράσω δεν γινόταν στο τέλος. Η βόλτα μου στη λαϊκή το Σάββατο με απογοήτευσε οικτρά, όταν είδαν τις τιμές στα ψάρια. Μόνο γόπες και σαβρίδια βρήκα στα 4 ευρώ κι όλα τα υπόλοιπα ήταν από 7 ευρώ και πάνω. Στο σούπερ μάρκετ τα κατεψυγμένα τα ίδια σκατά! Δηλαδή να θες να φας ψάρι για να έχεις μια πιο υγιεινή επιλογή σε πρωτείνη (μετά τα όσπρια βεβαίως) θα πρέπει να είσαι μεγιστάνας για να τα έχεις πάνω από 4 φορές την εβδομάδα στο πιάτο σου όπως σου επιβάλει το πρόγραμμα. Δεν είμαι μεγιστάνας λοιπόν! Κατέβασα τα αυτιά κι έβγαλα πάλι τα κιτάπια! Οπότε, έκανα μερικές αλλαγές στη σελίδα με τον κατάλογο που έχω αναρτήσει, πρόσθεσα και τον πίνακα με το πόσους πόντους στα πόσα κιλά μπορείς να έχεις καθημερινά κι από σήμερα σε πιο συνετή διατροφή!

ΑΣΧΕΤΟ: Η συνταγή με τις φακές που ανάρτησα νωρίτερα, σας πληροφορώ ότι δίνει 2 πλούσιες μερίδες με φακές σούπα! ;)  


post signature

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

"Πες" ό,τι θες, αλλά φρόντισε να το "πεις" με τρόπο!

Show Emoticons