Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

Ανήλικη χάνει τη ζωή της από χειρουργείο παχυσαρκίας

https://www.eirinika.gr/article/223393/dramatiki-istoria-sti-thessaloniki-pethane-i-14hroni-ypervari-kori-enos-papa-epiploki


Σήμερα διάβασα μια πολύ λυπητερή είδηση που αφορά χειρουργείο παχυσαρκίας. Ένα κορίτσι, 14 μόλις χρόνων έχασε την ζωή του μετά από 2 μετεγχειρητικές μέρες, από διάτρηση στομάχου, από τοποθέτηση ...δακτυλίου! Σοβαρά τώρα; Δακτύλιος; Και σε παιδί; Χειρουργείο παχυσαρκίας σε παιδί, ενώ δεν αναφέρονται άλλα προβλήματα υγείας; Σοβαρά τώρα; 

Αυτός ο γονιός, δεν μπορούσε να ψάξει να βρει πληροφορίες για τα χειρουργεία παχυσαρκίας; Πήγε έτσι στα τυφλά εμπιστεύθηκε τον πρώτο γιατρό που βρήκε, χωρίς να ρωτήσει για τυχόν επιπλοκές κι επειδή δεν ήθελε να χαλάσει το χατίρι της μικρής προχώρησε σε ένα τόσο σοβαρό χειρουργείο, σε ιδιώτη γιατρό, για να δει η μικρή πως είναι; Σοβαρά ξαναρωτάω, τώρα;

Να πάνε μαζί με το παιδί σε έναν διαιτολόγο για αρχή, ούτε που πέρασε απ' το μυαλό αυτών των γονιών;

Εδώ δάχτυλο κόβεις και του κάνεις ράμμα και η πιθανότητα αυτό να σου δυσκολέψει την ζωή επειδή ίσως πάθει μια ανεξήγητη μόλυνση, πάντα παίζει! Πόσο μάλλον σε χειρουργείο!

Τον γιατρό δε, νομίζω ακόμη τον ψάχνουν!

 

Πειράγματα και χοντράδες από τα παιδιά (καθώς και μετέπειτα στη ζωή μας) πάντα δεχόμασταν λόγω των επιπλόν κιλών, ναι στενοχωριόμασταν και ντρεπόμασταν να βγούμε έξω γιατί κάποια παιδιά κάπου θα μας στρίμωχναν για να μας κοροϊδέψουν... Πόσες φορές άκουσα το "χοντρέλω-βαρέλω γεμάτο κρασί.." ή το "πατάω ένα κουμπί και βγαίνει μια χοντρή"! Και που ακόμη και στα παιχνίδια του σχολείου ήμουν η τελευταία τους επιλογή όταν δεν έβρισκαν να συμπληρώσουν τον αριθμό της ομάδας που ήθελαν σε ένα παιχνίδι; Πόσες φορές έκλαψα, πόσες φορές λιμοκτόνησα για να χάσω τα ρημαδοκιλά μου; Και τότε η διαιτολογία δεν είχε δικό της γραφείο ακόμη για να με πάει η μάνα μου. Άλλωστε η μάνα μου ήταν της άποψης πως όσα κιλά είχα θα τα κέρδιζα σε ύψος! Μόνο που εγώ όσο κέρδιζα ύψος τόσο κέρδιζα και σε κιλά! Αλλά υπήρχαν κι αυτοί που έλεγαν στους γονείς μου να μην με πιέζουν και πως θα έρθει η ώρα που από μόνη μου θα το προσπαθήσω. Και ναι.. Όταν άρχισα να εργάζομαι, πήγα στο Bodyline κι άρχισα διατροφή. Έμαθα να τρώω σωστά. Γιατί τότε υπήρχαν οι περιορισμοί και έπρεπε να μάθεις να τρως σωστά να μάθεις να κάνεις σωστές διατροφικές επιλογές, ώστε και να χάσεις βάρος χωρίς να λιμοκτονείς και να το χαίρεσαι. Και να το χαιρόμουν. Μου άρεσε η διαδικασία και τότε στα 23 μου είδα πως ήταν να έχεις αδύνατο σώμα... Αλλά δεν θέλω να επαναλάβω την ιστορία μου. Ναι έκανα το χειρουργείο, μεγάλη όμως, για λόγους υγείας κι όχι για λόγους εμφάνισης (αυτό ήταν η τελευταία μου επιλογή).


Αν υπάρχουν παιδιά στο περιγυρώ σας που έχουν θέματα βάρους, μάθετέ τα να αγαπάνε τον εαυτό τους όπως είναι κι επειδή όλα ξεκινάνε απ' το σπίτι κάντε μαζί μια σωστή διατροφή. Συμβουλευθείτε έναν διαιτολόγο-διατροφολόγο πιστοποιημένο, ώστε η προσπάθεια να αποδώσει καρπούς. Κι όχι βιασύνη σε μια τόσο τρυφερή ηλικία!

Το χειρουργείο το ξανασημειώνω, θέλει πολύ σοβαρή σκέψη κι αφορά περιπτώσεις με σοβαρά προβλήματα υγείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons