Κυριακή 6 Μαΐου 2018

Ημέρα κατά της δίαιτας



Οκ... άλλη μια "διεθνής" ημέρα που δόθηκε διαφορετικό νόημα στα δελτία ειδήσεων!  Στην Ελλάδα σχεδόν καθημερινά είναι μια μέρα χωρίς δίαιτα όταν οι συνήθης συνθήκες δεν επιτρέπουν να είσαι σε μια φυσιολογική διατροφή! 
Παράδειγμα εγώ... μπήκα στη διατροφή του weight down με όλη την καλή διάθεση, έφυγα όμως για διήμερο στο σπίτι μου όπου εκεί μου έφυγαν αρκετά χρήματα, γιατί εκτός του ότι πληρώνω λογαριασμούς εδώ που είμαι (ενοίκια, ΔΕΗ, νερό), έχω να πληρώνω και τα του σπιτιού μου, όταν ο άντρας μου έχει σπαταλήσει όλο το επίδομα ανεργίας (γιατί με την διαχείριση των οικονομικών του σπιτιού δεν το'χει που να χτυπιέμαι) και δεν έχει κάνει ούτε ένα μεροκάματο για κάνα εξτραδάκι. Ένας μισθός λοιπόν (ο δικός μου) πρέπει να συντηρήσει 2 σπίτια! 

Τέλος πάντων... το νόημα της μέρας αφορά κόσμο που βιώνει την διατροφική διαταραχή της ανορεξίας και με κάποιο τρόπο πρέπει να θυμηθούν πως δεν υπάρχει λόγος να υποβάλουν τον εαυτό τους σε μια τέτοια σκληρή δοκιμασία επειδή θεωρούν πως έχουν περίσσιο βάρος, ενώ είναι πολύ κάτω του φυσιολογικού. Το θέμα είναι όμως πως δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες για την "ιδρύτρια" της μέρας αυτής για το πως βίωσε την ανορεξία και πως την αντιμετώπισε και πως είναι σήμερα η εν λόγω κυρία. 

Όσον αφορά εμένα, από αύριο ξαναμπαίνω στην διατροφή μου, με ό,τι υπάρχει στο ψυγείο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons