Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Δυσκοιλιότητα!

Εγώ πότε θα έχω αυτή τη φάτσα; 😜


Κι ενώ όλα πάνε καλά και που το μυαλό "αποσυνδέθηκε" από τις σκέψεις του να τρώω μη υγιεινά, να που μου προέκυψε και η δυσκοιλιότητα.
Πρώτον έχω υποθυρεοειδισμό και είναι μια απ' τις αιτίες που υπάρχει αυτό το πρόβλημα, τώρα. Όμως και η αλλαγή της διατροφής μου επηρέασε σημαντικά μια σχεδόν καθημερινή πρωϊνή (άντε απογευματινή) συνήθεια. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ταλαιπωρία στον ανθρώπινο οργανισμό απ' την δυσκοιλιότητα. 
Και διάβασα διάφορα και με τι τρόπο να την "θεραπεύσω", όμως όλες αυτές οι προτάσεις ούτως ή άλλως ακολουθούν πλέον την καθημερινή μου διατροφή: ολική άλεση, φρούτα, λαχανικά!
Όμως... απ' τα φρούτα, να τοποθετούν την μπανάνα σε αυτά που βοηθάνε την δυσκοιλιότητα, μου κάνει εντελώς... "κουλό"! Προσοχή: η μπανάνα είναι ιδανική στις διάρροιες καθ' ότι περιέχει κάλλιο κι έτσι με κάποιο τρόπο συμβάλει στην διατήρηση κάποιων ηλεκτρολυτών του εντέρου που χάνονται με την διάρροια, όχι όμως να την τρώμε στην δυσκοιλιότητα! Σε... στουμπώνει! 
Τέλος πάντων... για να μη καταφύγω στα καθαρτικά (έχω να πάρω πολλά χρόνια από δαύτα), θα πάρω αυθεντικό αγελαδινό γιαούρτι 2%, θα προσθέσω και λίγο μέλι στην διατροφή και θα πάρω και μερικά ακτινίδια, μπας και ανακουφιστώ η γυναίκα!
Είναι άβολο να νιώθεις τον κοπρόλιθο να εμποδίζει την αφόδευση κι όχι τίποτε άλλο, όταν φεύγει υπάρχει και μικρή απώλεια αίματος! Το χειρότερό μου μεν, αλλά πολύ ανακουφιστικό όταν το έντερο αδειάζει! 

Τι γράφω πρωϊνιάτικα η γυναίκα! 😬

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons