Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Dukan 2

Επιστροφή στο blogging, μετά από τις 15 ημέρες άδειας που είχα απ' την δουλειά.
Επιστροφή και με νέα δεδομένα καθότι είχα λίγο χρόνο για να μελετήσω κάποια διατροφή που βρήκα πως είναι προτιμότερο ν' ακολουθήσω και που ταιριάζει πολύ με την περίπτωση μου.
Η Ντουκάν 2.
Είναι απλή, χωρίς χρονοβόρες φάσεις, ταιριάζει με τα δεδομένα τα δικά μου και κυρίως είναι πρωτεϊνική που θα με βοηθήσει να χάσω τα κιλά που πήρα... αφού τρώω σαν το βόδι όλα τα συσκευασμένα σκατά (όσα δηλαδή δεν με ενοχλούν).
Αγόρασα και το βιβλίο, το διάβασα, το μελέτησα, αγόρασα όλες τις τροφές εκείνες που θα με βοηθήσουν να κάνω την αρχή και να' μαι!
Από αύριο αρχίζω. Η διατροφή αυτή ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΕΥΤΕΡΑ. Κι από κει και πέρα η κάθε μέρα έχει το κατιτίς της ώστε να μην γίνεται μονότονη... με αποκορύφωμα το σχεδόν ελεύθερο γεύμα της Κυριακής!

Έλεγα σε μια ανάρτηση που δεν είναι ορατή, πως με την επιστροφή θα έκανα την Δίαιτα των Μονάδων, την αυθεντική... αλλά την μελέτησα προσεκτικά και είδα πως δεν είναι κατάλληλη για την περίπτωση μου. Ο οργανισμός μου -λόγω του χειρουργείου- έχει ανάγκες από πρωτεΐνες και χωρίς ζυγίσματα, οι μονάδες σε περιόριζαν σε κάποιες τροφές και σου επέτρεπαν να τρως πολλά φρούτα και λαχανικά, που ειλικρινά αυτά δεν με χορταίνουν με τίποτε. Μπορεί να μου προκαλέσουν κορεσμό για λίγο, αλλά μετά από μισή ώρα πεινάω και πάλι. Θα την δοκιμάσω για μια εβδομάδα και θέλω να ελπίζω πως θα πάει καλά... 
Ες αύριον τα σπουδαία... λοιπόν! 😊

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons