Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

2η μέρα προσεκτικής διατροφής

Δεν είναι σωστό να γράψω πως κάνω δίαιτα. Δεν είναι δίαιτα, είναι απλά μια πιο προσεγμένη διατροφή στο μέτρο του δυνατού. Η επόμενη εβδομάδα θα μου είναι λίγο δύσκολη, καθώς θα πάω στο σπίτι μου να δω τον άντρα μου και τους γονείς μου και θα φροντίσω να κρατήσω τα βασικά ώστε να μην ξεφύγω. Κυρίως όσον αφορά τα γλυκά!

Στη διατροφή weight down το γιαούρτι πρέπει να είναι μέχρι 4% λιπαρά. Δίνει αυτή την επιλογή λόγω ηλικίας. Θυμάμαι στις συναντήσεις που κάναμε εκεί στο bodyline για ανταλλαγή ιδεών, συνταγών κι απόψεων, υπήρχαν αρκετές ηλικιωμένες κυρίες που ήθελαν να χάσουν βάρος για λόγους υγείας. Ε, πως να πεις σε μια ηλικιωμένη "φάε 0 ή 2% γιαούρτι"; Έτσι λοιπόν οι δημιουργοί της διατροφής αυτής έδωσαν την ευκαιρία να απολαμβάνουν γιαουρτάκι μέχρι 4%. Σε μας τις νεώτερες μετά βίας μας επέτρεπαν το 2%. Έπρεπε κάποια λιπαρά να τα αποφεύγουμε, όπως και την ζάχαρη.
Γιατί τα γράφω αυτά; Γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το πρόβειο γιαούρτι, είναι αυθεντικό γιαούρτι κι ας έχει 6,5% λιπαρά, με χορταίνει και με χαλαρώνει αργά το βράδυ πριν κοιμηθώ. Όμως θα τελειώσει το πήλινο μπωλ σήμερα ή αύριο κι έχω την επιλογή να αγοράσω γιαούρτια αγελάδος με 2% λιπαρά επίσης αυθεντικά! Με την πετσούλα από πάνω! Από τότε που τα βρίσκω στα σούπερ μάρκετ της εδώ περιοχής, τα τσακίζω κατά πρώτον και κατά δεύτερον σταμάτησα να αγοράζω στραγγιστό σε κουβαδάκι που δεν είναι τίποτε άλλο από σκόνη (έτσι πιστεύω εγώ κι αρκετός κόσμος).
Όσον αφορά το θέμα ζάχαρης. Τότε που έκανα weight down μου επέτρεπε η σύμβουλος διατροφής να βάζω φρουκτόζη στον καφέ ή στα γλυκά που έφτιαχνα (με υλικά μέσα απ' το μενού της ημέρας). Η φρουκτόζη πια λόγω χειρουργείου, δεν μου είναι και τόσο ανεκτή. Μου δημιουργεί την τάση να θέλω να φάω πολύ περισσότερο! Βέβαια κάποια στιγμή ένιωσα πως μου αλλοίωνε και αρκετά την γεύση στα ροφήματα. Εδώ που βρίσκομαι λοιπόν οι επιλογές στα σούπερ μάρκετ της περιοχής είναι λίγο περιορισμένες. Κατ' αρχήν δεν μπορώ να πληρώσω 5 ευρώ για να αγοράσω ένα βάζο επώνυμης ασπαρτάμης (που πια δεν έχω πρόβλημα μαζί της όπως πριν το χειρουργείο) κι έτσι λοιπόν η επόμενη επιλογή είναι η αγορά καστανής ζάχαρης που την βρίσκω εδώ σε συσκευασία όπως είναι η κανονική ζάχαρη με 2 ευρώ το κιλό. 
Βέβαια τώρα που θα κατέβω στο σπίτι μου στη Χαλκίδα, θα φέρω στην επιστροφή και μερικά βάζα ασπαρτάμης (αυτό θα εξαρτηθεί απ' το τι χρήματα θα μου περισσέψουν για να βγάλω το διάστημα μέχρι την επόμενη πληρωμή του μισθού). Ένα καλό που έχει το λιντλ είναι πως την έχει πολύ φθηνή. Ενώ αγοράζεις 1 βάζο επώνυμης στα 5 ευρώ, στο λιντλ αγοράζεις 2.
Η αποφυγή στη ζάχαρη κυρίως έχει να κάνει με το κέρδος σε θερμίδες. Άλλο να προσθέτεις στην καθημερινή σου διατροφή 60 θερμίδες που έχουν 3 κγ κοφτά κι άλλο 1 θερμίδα απ' την ασπαρτάμη.

ΠΡΩΙ
80 ml γάλα εβαπορέ 4% (1 μ. ΓΑΛΑ)

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ
1 κομμάτι σπανακοτυρόπιτα (1 μ. ΨΩΜΙ, 1 μ. ΣΚΛΗΡΟ ΤΥΡΙ (φέτα), 3 μ. ΛΑΔΙ)
Φρέντο καπουτσίνο σπιτικό (1 κγ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΣΤΑΝΗ, λίγο ΓΑΛΑ 1,5%)

ΜΕΣΗΜΕΡΙ
1 μ. ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ στη λαδόκολλα (χωρίς πέτσες και κόκκαλα)
Χωριάτικη σαλάτα, χωρίς λάδι & τυρί

ΑΡΓΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ
6 βερύκοκκα μικρά (2 μ. ΦΡΟΥΤΑ)

ΑΠΟΓΕΥΜΑ
Φρέντο καπουτσίνο σπιτικό (όπως και στο δεκατιανό)

ΒΡΑΔΥ
1 μ. ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ στη λαδόκολλα (χωρίς πέτσες και κόκκαλα)
Χωριάτικη σαλάτα, χωρίς λάδι & τυρί
1 μ. ψωμί ολικής αλέσεως

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ
1 νεκταρίνι
¼ από μικρό πήλινο μπωλ, γιαούρτι πρόβειο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons