Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Για ποιους είναι τα χειρουργεία παχυσαρκίας


Τα οφέλη ενός βαριατρικού χειρουργείου


Σήμερα το πρωί πήγα στο νοσοκομείο. Άφησα ένα κυπελάκι ούρα για εξέταση και καλλιέργεια και μετά έκανα υπέρηχο νεφρών για να δω αν υπάρχει κάποιο θέμα με κατακράτηση ούρων. Ο υπέρηχος μια χαρά έδειξε πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Σε αναμονή τώρα είμαι για να λάβω τα αποτελέσματα των άλλων εξετάσεων.
Όσο περίμενα στην αναμονή του ιατρείου υπερήχων για να λάβω την απεικόνιση του υπέρηχου και την γνωμάτευση, ήταν μια κυρία εκεί που με ρώτησε γιατί είχα πάει. Της εξήγησα τον λόγο κι εντυπωσιάστηκε μόλις ανάφερα το χειρουργείο παχυσαρκίας. Κι αυτή ήταν παχουλή, θα έλεγα ότι ανήκε στην κατηγορία των παχύσαρκων γυναικών κι όχι νοσηρά παχύσαρκων. Μου είπε πως έχει ένα γνωστό γιατρό στο Λαϊκό κι είχε απευθυνθεί σε αυτόν για το ενδεχόμενο να κάνει χειρουργείο, αλλά της το απέκλεισε και της πρότεινε να "ράψει" το στόμα και να τρώει λιγότερο. Δεν της εξήγησε περισσότερα κι έτσι βρήκε την ευκαιρία να ρωτήσει εμένα.
Της είπα λοιπόν πως τα χειρουργεία παχυσαρκίας απευθύνονται ΜΟΝΟ στους ΝΟΣΗΡΑ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΥΣ με ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ που προκύπτουν απ' την παχυσαρκία. Όταν κάποιος είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος και υγιής το χειρουργείο δεν ενδείκνυται σε καμία περίπτωση. Εξήγησα πως λόγω των πολλών κιλών μου έκανα άπνοιες στον ύπνο και τον ξύπνιο μου! Πως λόγω βάρους δεν μπορούσα να περπατήσω κι επιδηνωνόταν το γόνατο μου απ' την οστεοαρθρίτιδα.
"Α, νόμιζα πως ήθελε απλά να με αποφύγει ο γιατρός δεν ήξερα αλλά και δεν μου είπε ο ίδιος αυτές τις λεπτομέρειες κι επέμεινε να κόψω το φαγητό" μου είπε η ίδια. Ναι, της είπα, τα χειρουργεία δεν είναι για όλους. Όταν η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο, όταν δεν μπορείς να βελτιώσεις την κατάσταση σου με την οποιαδήποτε διατροφή προσπαθήσεις και η υγεία επηρεάζεται τότε αναζητάς τις πληροφορίες που θες για ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Φυσικά άρχισε να με βομβαρδίζει με ερωτήσεις, αν είχα επιπλοκές, τι τρώω τώρα και πόσο, πόσα κιλά έχω χάσει, αν τα διατηρώ κλπ κλπ κλπ.
Δεν μπορούσα να παραμείνω εκεί όλο το μεσημέρι και να απαντάω στο πλήθος των αποριών της κι έτσι όταν μου δόθηκαν τα χαρτιά μου απ' την γιατρό, χαιρέτησα την κυρία κι έφυγα. 

Πρόσφατα μάλιστα είδα και μια συνέντευξη του γιατρού μου στην ΕΤ-1 για τα βαριατρικά χειρουργεία και κάποιες απ' τις ερωτήσεις της δημοσιογράφου ήταν για γέλια. Ο γιατρός τόνιζε πως τα χειρουργεία απευθύνονται μόνο στους νοσηρά παχύσαρκους, όμως αυτή κι ο συνάδελφος της επέμειναν να ρωτάνε για τους απλά παχύσαρκους ή ...υπέρβαρους! Μέχρι και την λιποαναρρόφηση μπέρδεψαν με τα χειρουργεία αυτού του τύπου! Συγκρατιόταν ο γιατρός να μη γελάσει, γιατί δεν γίνεται επεμβάσεις που αφορούν το αισθητικό κομμάτι ενός σώματος να μπερδεύονται με τις επεμβάσεις που αφορούν καθαρά και μόνο στην βελτίωση της υγείας. Ας μην μπερδεύεται λοιπόν ο κόσμος με αυτό το θέμα. Δεν είναι για όλους λοιπόν αυτές οι επεμβάσεις. 

Αν δεν υπάρχουν συνοδά νοσήματα εξαιτίας της παχυσαρκίας, μην μπαίνετε στον κόπο να ψάξετε πληροφορίες σχετικά με τα βαριατρικά χειρουργεία. Προσπαθήστε να πειθαρχήσετε σε μια κάπως προσεκτική διατροφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons