Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ραντεβού στο οφθαλμολογικό

Σήμερα ήταν η μέρα που πήγαμε με τον άντρα μου να κάνουμε ένα τσεκ-απ στα μάτια στο οφθαλμολογικό του Ιπποκρατείου.
Ο άντρας μου θα χρειαστεί να...αναβαθμίσει τα γυαλιά του για μακριά και κοντά, εγώ δεν χρειάζεται και τόσο αφού πάνω κάτω ο βαθμός παραμένει ο ίδιος. Μου πρότεινε η γιατρός που με εξέτασε να αλλάξω φακό με μικρότερο βαθμό αν θέλω να μην νιώθω πως κουράζεται το αριστερό μου μάτι. Από την άλλη στο δεξί παρατήρησε πως έχω λεπτό κερατοειδή υμένα και το οπτικό νεύρο είναι παχύ σε σύγκριση με του αριστερού ματιού. Με ρωτούσε αν κάποιος απ' την οικογένεια έχει γλαύκωμα. Δεν με τρόμαξε με το εύρημα, μου εξήγησε πως ίσως είναι από "κατασκευής"  (από γεννησιμιού μου δηλαδή) και να μην υπάρξει πρόβλημα με την όραση μελλοντικά. Όμως θα χρειαστεί να ξαναπάω σε ένα 3-4μηνο να κάνω πάλι βυθομέτρηση για να δούμε αν έχει αλλάξει ο όγκος του οπτικού νεύρου. Μου είπε πως θα πρέπει να κάνω έλεγχο όποτε μου το ζητούν ώστε να προλάβω τυχόν επιπλοκή, βάση της οποίας δεν θα νιώθω πόνο, απλά η όραση θα χειροτερεύει κι αν εγώ το αμελήσω θα βλέπω θολά. 
Γενικά πάντως η όραση για μακριά είναι άριστη, για κοντά είμαι στους 2 με 2,5 βαθμούς για κάθε μάτι και η πίεση στα μάτια 12 με 15 (στο δεξί με το χοντρό οπτικό νεύρο). Αύριο θα τηλεφωνήσω στο 1535 για να κλείσω το ραντεβού μου για τον Οκτώβρη.

Με την ευκαιρία της  επίσκεψης, βρήκα και την γραμματέα του ιατρείου παχυσαρκίας και κανόνισα την ημερομηνία της επίσκεψης μου σε αυτό.

Τον άλλο μήνα είμαι πάλι για το ΩΡΛ ιατρείο για να συζητήσω τα περί χειρουργείου στο αυτί μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons