Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Ραντεβού στον ενδοκρινολόγο!

Πως έφαγα σήμερα την αναλαμπή να τηλεφωνήσω να προγραμματίσω ραντεβού στον ενδοκρινολόγο κι εγώ δεν ξέρω! Η αλήθεια είναι πως τώρα κάπως χτυπάω το κεφάλι μου γιατί δεν το έκανα απ' τον Φεβρουάριο ώστε να προεξοφλήσω ένα ραντεβού για τον Ιούνιο! Τελικά το πρώτο διαθέσιμο ήταν στα μέσα Οκτωβρίου κι εγώ το έκλεισα στα μέσα Νοεμβρίου ώστε να έχω κάνει και τον υπέρηχο θυρεοειδούς που μου έχει ζητηθεί!
Φόρτος εργασίας έχει πέσει στο ενδοκρινολογικό ιατρείο του Ιπποκρατείου, είμαστε κι εμείς της επαρχίας που δεν θέλουμε να πληρώσουμε τους μη μου άπτου ιδιώτες ενδοκρινόλογους (δεν μας περισσεύουν ευρώ εδώ που τα λέμε) και υπάρχει μια λογική στο να κλείνονται τα ραντεβού και όσο πίσω πάνε! Το έχω ξαναγράψει πως το νοσοκομείο της Χαλκίδας αλλά και το ΙΚΑ δεν έχουν ενδοκρινολόγους κι έτσι όσοι δεν μπορούμε να πληρώσουμε το 40ευρο που είναι το ελάχιστο ποσό επίσκεψης σε ιδιώτη ενδοκρινολόγο προτιμούμε να πηγαίνουμε σε μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας μιας και τα έξοδα μετακίνησης είναι κάτω των 20 ευρώ! Και να μην ξεχάσω πως υπάρχει και η σωστή αντιμετώπιση, καθότι στο Ιπποκράτειο που πάω εγώ υπάρχουν καλοί επιμελητές κι αστέρια ειδικευόμενοι!
Τι μένει τώρα... να τηλεφωνήσω στο ιατρείο παχυσαρκίας ώστε να μου δοθεί ημερομηνία για τον Σεπτέμβρη που είναι η επόμενη επίσκεψη μου μετά  από 6 μήνες και φυσικά κάπου εκεί κοντά να κλείσω ραντεβού με παθολόγο (μάλλον σε ιδιώτη το βλέπω γιατί στο νοσοκομείο οι εξετάσεις δεν μου γράφονται πλήρως) για το πακέτο αιματολογικών εξετάσεων.
Τι μένει άλλο; Μια επίσκεψη που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό και το έχω αμελήσει πράγμα απαράδεκτο. Επίσκεψη σε γυναικολόγο για να δούμε λίγο τα γυναικολογικά μου. Από τότε που έκανα την απόξεση δεν πήγα σε κάποιον. Τον Ιούνιο πρέπει οπωσδήποτε να πάω σε κάποιον και αναφέρομαι για τότε γιατί τότε θα σταματήσει το μπέϊμπι σίτινγκ του ανιψιού μου μιας και κλείνουν τα σχολεία.

Αμέλεια μεν, αλλά όλο αυτό το διάστημα που δεν είχα γιατρούς και ιατρεία, ήταν μια ανάσα ζωής! Το μυαλό μου μέχρι και πριν λίγους μήνες ήταν μπουκωμένο με τέτοιους προγραμματισμούς και το'χα παράπονο να πάρω μια ανάσα, να κοιμάμαι ήσυχα κι όχι να λειτουργεί το υποσυνείδητο υπολογιστικά! Ε, ώρα να ξαναμπώ στην κούρσα... χελώνας πια, αλλά απαραίτητη για τα σχετικά τσεκ-απ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons