Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Τι έφαγα σήμερα 8/4

- Πρωινό
Νες με 1 κγ γλυκαντικό & 2 ΚΣ γάλα εβαπορέ 4%
1/2 γιαούρτι αγελάδος 2%
1 πορτοκάλι

- Δεκατιανό
1 κριτσίνι ολικής αλέσεως Παπαδοπούλου
1 φέτα (τοστ) κασέρι

- Μεσημεριανό
Διπλή μερίδα κουκιά φρέσκα λαδερά*
1 γωνία ψωμί
1 ταρτάκι με μαρμελάδα και κερασάκια γλασέ

- Απογευματινό
Καφέ ελληνικό σκέτο
1 κουλουράκι πασχαλινό

- Βραδινό
Λιγότερο από μισή μερίδα κουκιά λαδερά
1 γωνία ψωμί

- Πριν τον ύπνο
100 γρ. γιαούρτι στραγγιστό 2%



[*] Διπλή μερίδα ναι! Τα λαχανικά πλέον δεν με "πιάνουν" και πεινάω αμέσως!

 Η μέρα διατροφικά πήγε ψιλοχάλια! Άπλα κύλησε έτσι που με έβγαλε απ' το μενού που είχα κατά νου. Ένα απρόοπτο να τύχει, σε βγάζει εκτός προγραμματισμού! Είχαμε από καιρό το καζανάκι της τουαλέτας χαλασμένο (είχε σπάσει το μπουτόν) οπότε χρειάστηκε να αλλάξουμε όλο το σύστημα του και μας πήρε ώρα. Ο άντρας μου να το συναρμολογήσει, εγώ να καθαρίζω από νερά, σκόνες, σιλικόνες... μετά να συμμαζέψω το χάος κι αφού πλέον τακτοποιήθηκαν τα πάντα... ετοίμαζα και το τραπέζι και φάγαμε σαν άνθρωποι!

Αργά το βράδυ ήθελα να φάω γλυκό! Ένα "τσικ" ήμουν να σηκωθώ και να φάω μία απ' τις καρύδες που έχω στο ντουλάπι. Επέμεινα να "ακούω" το στομάχι μου αν ήθελε κάτι τέτοιο. Τελικά κατάφερα να μην ενδώσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons