Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Τι έφαγα σήμερα 6/4

Είναι απίστευτο τι ποσότητες έχω φάει από διάφορες σαβουροτροφές το τελευταίο διάστημα. Τροφές μαλακές κατεβαίνουν πολύ άνετα ενώ αν φάω ένα κομματάκι ψάρι θα μου κάτσει στο στομάχι και θα πάρει μια ώρα για να το χωνέψω!
Επί της ουσίας δεν πεινάω όμως! Ίσως στο υποσυνείδητο να μιλάει η στέρηση που πέρασα εδώ κι ένα χρόνο από τις επικίνδυνες τροφές και τώρα που όλα σχεδόν κατεβαίνουν, τολμάω και τρώω ασύστολα. Ειλικρινά αν ήταν πριν το χειρουργείο, όλα αυτά που κατεβάζω, θα μου επέστρεφαν σε χρόνο ντε-τε τα μισά κιλά που έχασα.
Τελικά σήμερα είπα να προσπαθήσω να κάνω το μυαλό να ξανασυνεργαστεί με το στομάχι. Είναι μεγάλο βήμα το να το καταφέρω αυτό. Μπορεί να έκανα χειρουργείο, τελικά αν δεν επεξεργαστώ σωστά τον τρόπο σκέψης μου κι αφεθώ εντελώς, αυτό θα αποδειχτεί ένα άχρηστο εργαλείο! Και δεν θέλω κάτι τέτοιο. Μπορεί για την ώρα να μη με προδίδει ο οργανισμός μου με επιπλέον κιλό, αυτό δεν πρέπει, απαγορεύεται καλύτερα να λέω, να επαναπαυθώ! 



Το σημερινό μου μενού ήταν το εξής:

☕  Πρωινό 
Νες με γλυκαντικό και 2 ΚΣ γάλα εβαπορέ 4%
1/2 γιαούρτι αγελάδος 2%
1 πορτοκάλι

🍲 Μεσημεριανό
Αρακά με πατάτες και καρότα λαδερό, 1 μερίδα 200 γρ.
30 γρ. τυρί φέτα

☕ Απόγευμα
Καφέ ελληνικό σκέτο σε μικρή κούπα (120 ml)

🍲 Βραδινό
Ότι και το μεσημέρι

Λίγο πριν τον ύπνο
1 μπανάνα
1 γιαούρτι αγελάδος 2%

Σχετικά με τον καφέ: ενώ περίμενα απ' τον νεσκαφέ να έχω κάποιο πρόβλημα, τελικά ο φίλτρου που τον θεωρούσα μέχρι πρότινος ελαφρύ καφέ, αποδείχτηκε ότι είναι χειρότερος από πολλούς άλλους. Το αποτέλεσμα ήταν όποτε έπινα μερικές γουλιές να με κάνει να θέλω να τρώω, οτιδήποτε και σε τακτικά διαστήματα. Τον έκοψα και τον αντικατέστησα λοιπόν με τον ελληνικό. Ο οποίος με κρατάει για ώρα, μου δημιουργεί μια αίσθηση κορεσμού (δεν ξέρω γιατί).
Για αύριο το μενού έχει κοτοπουλάκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons