Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Επίσκεψη στον χειρουργό μου και την διαιτολόγο

Τώρα που χάθηκαν τα περισσότερα κιλά από επάνω μου, πίσω στην "ουρά" μου παρουσιάστηκε ένα ογκίδιο. Το οποίο με ενοχλεί κάποιες φορές όταν κάθομαι αλλά είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό όταν στον ύπνο μου γυρνώ ανάσκελα. Βάζω τις παλάμες μου σαν μαξιλαράκι για να μπορέσω να ξεκουράσω και την μέση μου. Όσο περνούσαν οι μέρες αυτό άρχισε να με πονάει και κυρίως να τσούζει. Αποφάσισα να πάω στον χειρουργό μου. Στην επίσκεψη αυτή ήθελα να μιλήσω και με την διαιτολόγο που συνεργάζεται ώστε να μπορέσω να αντιμετωπίσω την πείνα που με πιάνει και τρώω σαβούρες κυρίως γλυκά!
Από γλυκά... το ρίχνω στα πτι-μπερ και τα σοκολατάκια κι από αλμυρά... στα πατατάκια, όταν πριν μήνες μου είχαν καθίσει σαν τούβλο! Τώρα μπορώ να κατεβάσω άνετα ένα σακούλι. Βλέπεις αυτές οι τροφές λιώνουν στο στομάχι και κατεβαίνουν εύκολα.
Χθες βράδυ και σήμερα το μεσημέρι που είχα ψάρι ψητό, μου κάθισε σαν να έφαγα τον αγλέουρα και μιλάμε για 90-100 γρ. ψάρι! Υποσυνείδητα λοιπόν αφού πρωτεινούχες τροφές με βαραίνουν το έριξα κι εγώ σε αυτές που δεν πρέπει. Μέγα λάθος, που αποφάσισα να ελέγξω τώρα που είναι καιρός με οδηγίες και συμβουλές έμπειρης διαιτολόγου σε βαριατρικά περιστατικά!

Κατεβαίνω Αθήνα την Δευτέρα. Ο χειρουργός που έπιασε το ογκίδιο σαν πρώτη εκτίμηση είπε πως  ίσως ήταν κάποια κύστη ή κάποιο λίπωμα. Δεν ήταν δικής του αρμοδιότητας μου είπε αλλά ορθοπεδικού. Απομένει λοιπόν αν συνεχίσει να με ενοχλεί να κλείσω ραντεβού στον ορθοπεδικό που με βοήθησε με την οστεοαρθρίτιδα στο γόνατο. Αυτό θα το κάνω αφού πρώτα τακτοποιήσω τις τακτικές εκκρεμότητες με τις εξετάσεις αίματος και την επίσκεψη στο ιατρείο παχυσαρκίας για τον τακτικό έλεγχο. Ενδέχεται να πληρώσω κάνα 30άρι ευρώ για να ελέγξω τις τιμές σε κάποιες βιταμίνες που την προηγούμενη φορά δεν μπορούσα να κάνω λόγω κόστους, τώρα πρέπει να τις κάνω (+15 ή 20 ευρώ τα έξοδα μετακίνησης και διαφόρων άλλων (κανάς καφές στο χέρι ας πούμε).

Στη διαιτολόγο είπα τον καημό μου. Όχι ότι δεν υπάρχει απώλεια, αλλά όσο είναι καιρός αυτή η πείνα και τάση για γλυκά πρέπει να ελεγχθεί ώστε να φτάσω τον στόχο μου χωρίς κούραση και κυρίως να διατηρήσω το φυσιολογικό μου βάρος. Μου έδωσε ένα δείγμα διαιτολογίου, μου πρότεινε να προτιμώ προϊόντα ολικής άλεσης ώστε να δημιουργώ κορεσμό και γενικά την τάση για γλυκό να την αντιμετωπίζω με γλυκίσματα που έχουν ελάχιστες θερμίδες όπως μπάρες δημητριακών, ρυζογκοφρέτες σοκολάτας, ζελεδάκια λάιτ και μπισκότα χωρίς ζάχαρη, να βάζω στο γιαούρτι μου μέλι και να μην ξεχνάω τα φρούτα.

Μια ανάσα πριν τον Φεβρουάριο πρέπει να οργανωθώ. 

Ναι όπως βλέπεις ένα χειρουργείο δεν είναι η λύση στο πρόβλημα της παχυσαρκίας. Η λύση είναι μέσα στο μυαλό που μπορείς να την εφαρμόσεις χρησιμοποιώντας το χειρουργείο. Αυτό το γράφω ώστε όσοι κι όσες αναζητάτε αυτή τη λύση να ξέρετε πως ο αγώνας δεν τελειώνει με το νυστέρι. Σε ηρεμεί για κάποιους μήνες μετά από το χειρουργείο αλλά από κει κι έπειτα πρέπει να διατηρήσεις όλα όσα μαθαίνεις με αυτό και να τα προσαρμόζεις στην καθημερινότητα σου εφόρου ζωής αν θες να παραμείνεις στα φυσιολογικά σου κιλά. 

Από Δευτέρα φλεξ έναρξη και πάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons