Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

2016 ...άστα να πάνε!

Κατ' αρχήν χρόνια πολλά και καλή καλή καλή χρονιά! Δίσεκτη χρονιά η φετινή ε;
Ε, λοιπόν σε μένα στράβωσε με το που ξημέρωσε! Κατσικοπόδαρη! Ρίξαμε τον πρώτο χαζοκαυγά της χρονιάς, με τον άντρα μου και η επόμενη μέρα ήρθε και μου ήταν μες την μαυρίλα! Όλα μου έφταιγαν. Ακόμη κι η σκιά μου ένα πράγμα!
Εκεί που χαμογέλασα βεβαίως βεβαίως ήταν που η ζυγαριά μου έκανε το απόλυτο δώρο... με το να κατεβαίνω την δεκάδα των 70! Που πλέον ο στόχος είναι μια ανάσα σχεδόν. Δεν ξέρω αν σε ένα μήνα που κλείνω χρόνο απ' το χειρουργείο μου φτάσω τα 70 (που δεν το βλέπω), η ουσία είναι πάντως πως είμαι μια ανάσα απ' το φυσιολογικό βάρος... και είμαι πλέον μια υπέρβαρη γυναίκα! 

Τα Χριστούγεννα μου πρόσφερα μικρές πολυτέλειες! Δώρο στον εαυτό μου που είχα χρόνια να κάνω: έκανα τις πρώτες μου αγορές από κατάστημα με κανονικά ρούχα. Αγόρασα ένα ελαστικό κολάν και μια πλεχτή μπλούζα. Δοκιμάζοντας τα στο σπίτι, η μπλούζα ήρθε τέλεια επάνω μου και το κολάν μου απέδειξε πως έχω αδυνατίσει πολύ περισσότερο απ' ότι δείχνω. Βλέπεις το κολάν μαζεύει την χαλάρωση στα πόδια! Τώρα περιμένω και τις εκπτώσεις για να αγοράσω κανονικές μπότες... με φερμουάρ! Με τα χοντροπόδαρα που είχα, η μπότα ήταν για μένα, ένα απλά έκθεμα στις βιτρίνες των υποδηματοπωλείων! 

Τι άλλο; Α! Κάνω και nail art στα νύχια! Αυτό που το πας; Άφησα ολίγον νύχι και μ' αρέσει να κάνω μανικιούρ και να τα ζωγραφίζω είτε με διάφορα βερνίκια είτε με έτοιμα σχέδια! Μιλάμε για τρελή ανανέωση! 
Το πρόσωπο να δω πότε θα στρώσει λίγο γιατί με την απώλεια έχουν κρεμάσει τα μάγουλα και παρά τις αντιρυτιδικές κι ενυδατικές κρεμούλες που βάζω αυτό δεν λέει να στρώσει. Δεν ξέρω με το που θα σταθεροποιηθεί το βάρος μου αρχίσει να στρώνει κάπως!

Οι γιορτές ήταν λίγο αλλόκοτες για μένα φέτος. Δοκίμασα γλυκά, δοκίμασα και διάφορα φαγητά και τελικά διαπίστωσα το εξής: ο σπιτικός μπακλαβάς με φύλλο ανοιγμένο απ' τα χεράκια της μάνας μου μού φέρνει αναγούλα, τα έτοιμα μελομακάρονα μου δημιουργούν τρελά αέρια, η σοκολάτα δεν μου δημιουργεί πλέον θέμα, από κουραμπιέδες ένα έφαγα μόνο οπότε δεν μπορώ να κρίνω το αποτέλεσμα... η βασιλόπιτα που έφτιαξα μια χαρά καθόταν στο στομάχι με εξαίρεση την βασιλόπιτα της νύφης μου που μου προκάλεσε καούρα (σίγουρα κάποιο συστατικό της ευθυνόταν γι' αυτό).
Απ' τα φαγητά τώρα... σχεδόν όλα κι αναλόγως! Είναι φορές που μπορεί να φάω κάποιο και να μη με ενοχλήσει στο ελάχιστο κι όταν ξαναφάω άλλη φορά μπορεί να με ρίξει στο κρεβάτι απ' το dumping (με καλομασημένες τις μπουκιές πάντα).
Πλέον μπορώ και τρώω κάτι παραπάνω απ' ότι έτρωγα, αλλά το νερό συνεχίζει να κατεβαίνει σε 3 γουλιές την φορά όχι παραπάνω! Το νερό το είχα ξεχασμένο και περιορισμένο στο ένα λίτρο και κάτι λιγότερο την ημέρα. Απαράδεκτο αυτό για μένα. Το θυμήθηκα και φροντίζω τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα να τα πίνω, τόσο για την ενυδάτωση του οργανισμού αλλά και τον καθαρισμό του εντέρου.

Να περάσει κι η αυριανή μέρα που είμαστε καλεσμένοι για φαγητό στου αδερφού μου κι απ' την επομένη ξαναμπαίνω στην ρουτίνα των φλεξ πόντων. Ναι, ω ναι! Καλύτερα στα τελευταία κιλά που είναι να φύγουν αλλά και να τα διατηρήσω έπειτα να είμαι οργανωμένη διατροφικά παρά να τρώω ότι κι όπως να' ναι! 

Αυτά... Καλή αρχή σε όσες κι όσους μπουν στην φάση απώλειας κιλών και καλή επιτυχία. Να θυμάστε πως το να οργανώνουμε την διατροφή μας γίνεται για καλό δικό μας κι όχι για καλό του καλοκαιριού και της παραλίας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons