Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Χάπια για τη λάσπη στη χολή

Την Τετάρτη κατέβηκα Αθήνα. Είχα το προγραμματισμένο ραντεβού στο ιατρείο παχυσαρκίας.

Μίλησα με την ψυχολόγο αρχικά. Της είπα πως είμαι πολύ καλά. Δεν έχω το άγχος που είχα και πως αισθάνομαι αισιόδοξη. Έπειτα μίλησα με τον διαιτολόγο. Η κουβέντα μας είχε κάποια διάρκεια, μιας κι αυτός τώρα αποκτά την εμπειρία από τα χειρουργεία παχυσαρκίας κι έτσι άρχισα να του περιγράφω τις εμπειρίες μου με το σύνδρομο dumping. Τον ρώτησα αν θα μπορούσα να πίνω λίγο κρασάκι σε καμιά έξοδο, γιατί έχω βαρεθεί να πίνω καφέδες αφού τον φυσικό χυμό την έχω αποκλείσει με  τόσα φρούτα που τρώω γενικά. Μου είπε ναι, να αρχίσω με μερικές γουλιές κι αν το νερώσω το κρασί μου θα είναι ακόμη καλύτερα. Για την δε μπύρα μου είπε πως είναι άλλη η επεξεργασία της, είναι υδατάνθρακας, είναι αναψυκτικό, γενικά είναι ποτό προς αποφυγή, άλλωστε κι εγώ η ίδια την απέκλεισα αφού με τα αναψυκτικά δεν είμαι ιδιαίτερη φίλη.
Στην χειρουργό έπειτα της έδειξα τις αιματολογικές εξετάσεις. Με ρώτησε αν πέφτουν τα μαλλιά μου. Της είπα «ναι». Είδε πως έλειπε η εξέταση του ψευδάργυρου (λόγω οικονομικού κόστους δεν την έκανα και δεν την δικαιολογεί το ΙΚΑ) ώστε να συγκρίνει το σύνολο για να δει αν οφείλεται η τριχόπτωση στο χειρουργείο ή είναι κάτι δερματολογικό. Της εξήγησα πως τα μαλλιά μου έπεφταν πριν το χειρουργείο, αλλά όχι τόσο πολύ όσο τώρα, που να μου μένουν τούφες στο χέρι. Μου πρότεινε για ένα μήνα να παίρνω τα priorin. Της είπα και για τον υπέρηχο που μου είχε ζητήσει να της πάω τον Ιούνιο κι απόρρησε. «Αυτή την εξέταση την ζητάμε να γίνει μετά το 6μηνο, ποιός σου είπε να την κάνεις;», Μα εσείς, της είπα... «Α, καλά! Μάλλον πρέπει να σε μπέρδεψα με άλλη ασθενή και πάνω στο σάστιμα μου σου ζήτησα την εξέταση». Της εξήγησα πως μίλησα με τον χειρουργό μου κι έκρινε πως δεν υπήρχε  λόγος να μου δώσει κάποια αγωγή για την λάσπη στη χολή αφού δεν  είχα ενοχλήσεις. «Τώρα όμως πρέπει να πάρεις, για να μην γίνει πέτρα η λάσπη κι αναγκαστούμε και κάνουμε κι άλλο χειρουργείο». Έτσι λοιπόν για 2 μήνες θα καταπίνω 3 φορές την μέρα από μία κάψουλα για τη χολολιθίαση. Μετά το 2μηνο θα ξανακάνω υπέρηχο να δούμε αν καθάρισε λίγο η χολή!
Στον ενδοκρινολόγο, που πέρασα έπειτα, είδε πως η TSH ήταν σούπερ, τον προβλημάτισε όμως το σάκχαρο μου που ήταν σχετικά υψηλό αλλά στα όρια της φυσιολογικής του τιμής (είχα 104 και το ανώτατο όριο είναι το 110) κι έτσι λοιπόν τον Νοέμβρη που έχω ραντεβού στο ιατρείο του θα πρέπει να του πάω αποτέλεσμα απ’ το έλεγχο της γλυκοζυλιωμένης που μου πρότεινε να κάνω συν μια επανάλειψη της TSH κι από αυτό θα μπω στον 6μηνο τακτικό έλεγχο!
Στην αναμονή δε του ιατρείου μίλησα με μια κυρία 60χρονη, η οποία μου είπε πως την χειρούργησε ο ίδιος γιατρός με μένα και της έκανε την ίδια επέμβαση. Είχε σοβαρό πρόβλημα στο πεπτικό, γιατί από την λαιμαργία της είχε κάνει ζημιά στον οισοφάγο. «Να ξέρεις πως θα συνεχίσεις να χάνεις κιλά χωρίς να  το καταλαβαίνεις και θα σταματήσει ο οργανισμός από μόνος του. Θα φτάσεις τα σωστά κιλά ανάλογα το ύψος σου», μου είπε και πρόσθεσε πως χάρηκε που έκανε την επέμβαση και σώθηκε, αλλά αισθάνεται άσχημα για το περίσσιο δέρμα που κρέμεται και δεν μπορεί να πάει για μπάνιο στη θάλασσα όταν έχει κόσμο. Έψαξε μου είπε μήπως έκανε πλαστική για αφαίρεση του περίσσιου δέρματος και δεν έβγαλε άκρη: «Θα πρέπει να πουλήσεις ένα σπίτι, για να κάνεις μια τέτοια επέμβαση» μου είπε. Η αλήθεια είναι βέβαια πως για να βγάλεις άκρη με τα χειρουργεία πλαστικής, χρειάζεται πολύ ψάξιμο. Άλλοι λένε πως το εγκρίνει το ΙΚΑ, άλλοι λένε πως  όχι... Για την ώρα δεν θα μπω στη διαδικασία να ψάξω. Ας χαθούν και τα υπόλοιπα κιλά, μέχρι εκεί που θα σταματήσει ο ίδιος ο οργανισμός και θα το κοιτάξω, αν κι όποτε έχω την διάθεση!

Έψαξα στο διαδίκτυο για τιμές του priorin και 1 κουτί του έχει τσιμπημένη τιμή. Για άλλη μια φορά απογοητεύομαι που κάποιο συμπλήρωμα διατροφής κοστίζει τόσο πολύ στην ελληνική αγορά. Έψαξα στο ebay λοιπόν κι όπως αγόρασα μια συσκευασία με 500 πολυβιταμίνες -στην τιμή που θα πλήρωνα για 3 συσκευασίες με πολυβιταμίνες σε κάποιο φαρμακείο, αγόρασα και μια συσκευασία με 250 ταμπλέτες για τα μαλλιά-νύχια-δέρμα, από Αγγλία και πάλι. Από την στιγμή που τα συμπληρώματα αυτά είναι απαραίτητα  για τον οργανισμό μου, δεν συμφέρει να πληρώνω 30άρια ευρώ τον μήνα. Με 30 ευρώ που κόστισαν οι πολυβιταμίνες -μαζί με τα έξοδα αποστολής- θα περάσω  περίπου 1,5 χρόνο!

Αυτά τα νέα μου... Α, ζυγίστηκα σήμερα κι έχασα 100 γραμμάρια! Κανένα πρόβλημα, γιατί μαζεύω σε πόντους! Σούπερ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons