Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Ημέρα εξετάσεων αίματος

Σήμερα ήμουν στο πόδι από νωρίς το πρωί. Στις 7:30 ήμουν στο νοσοκομείο για να κόψω το εισιτήριο μου και στις 11 παρά ήμουν πίσω στο σπίτι. Αρκετές οι ώρες, τις οποίες τις έφαγα στην αναμονή των μικροβιολογικών! Ναι... μικροβιολογικών! Διότι δεν πήγα μόνο στο μικροβιολογικό του νοσοκομείου αλλά και σε ιδιωτικό, μιας και έχουμε περίσσια ευρώ και δεν ξέρουμε τι να τα κάνουμε!
Βασικά είχα δύο ραντεβού στο νοσοκομείο: στο παθολογικό και στο μικροβιολογικό. Πήγα στο παθολογικό να μου γράψει ο γιατρός όλες τις εξετάσεις που χρειάζονται στο ιατρείο παχυσαρκίας του Ιπποκρατείου. Την εξέταση του ψευδάργυρου δεν μπορούσε να μου την γράψει ο παθολόγος γιατί δεν τους επιτρέπει το σύστημα κάτι τέτοιο κι ότι θα πρέπει να πληρώσω απ’ την τσέπη μου. Του εξήγησα πως ήταν ακριβή εξέταση για να την κάνω και δεν την έκανα. 20 ευρώ έκανε, θυμάμαι.
Αφού μου έγραψε όλες  τις υπόλοιπες, ξαναπάω στα εισιτήρια για να βγάλω τώρα για το μικροβιολογικό. Εκεί ο υπάλληλος μου λέει πως 2 απ’τις εξετάσεις που αφορούσαν  την  Β12 και κάποια άλλη βιταμίνη (που όλο ξεχνάω), δεν τις κάνει το νοσοκομείο και πως θα πρέπει να τις κάνω έξω. Του εξηγώ πως  πριν μήνες που ξανάκανα το ίδιο σύνολο εξετάσεων δεν πήγα να τις κάνω έξω. Μου είπε πως έχει αλλάξει το σύστημα... Γαμώ το σύστημά σας δηλαδή!
Παίρνω το χαρτί που περιείχε αυτές τις εξετάσεις για να τις κάνω έξω και μου περνάει όλες τις υπόλοιπες. Ανεβαίνω στο μικροβιολογικό. Χαμός! Ουρά! Και οι έξυπνοι να περνάνε μπροστά τάχα μου πως περίμεναν από πριν και πετάχτηκαν να πάρουν κάτι άλλα χαρτιά. Και κανείς να μην επιβεβαιώνει τα λεγόμενά τους. Η μόνη που αντιδρούσε ήμουν εγώ! Αυτό το χάλι ως πολίτες να μην μιλάμε όταν οι επιτήδιοι χώνονται και χαλάνε την «ουρά» δεν μπορώ να το καταλάβω. Έχει πετυχεσιά το επουράνιο ράντισμα μου φαίνεται! Ζωντόβολα! Έδωσε ο Θεός και ξεμπέρδεψα κάποια ώρα. Βουρ για το ιδιωτικό μικροβιολογικό.
Είχε κόσμο το σαλονάκι του. Καλά ξεμπερδέματα λέω! Αλλά οκ. Δίνω το χαρτί με τις εξετάσεις, ακούω κι άλλο παράδοξο. Ξέρετε για τη εξέταση αυτή (μια απ’τις δύο βιταμίνες) θα πρέπει να πληρώσετε όλο το ποσό, δεν μας κάνει δεκτό το ποσοστό συμμετοχής το σύστημα! Κι εδώ το «σύστημα» παναθεμά το! Είναι που τις χρειάζομαι, διαφορετικά δεν θα με ένοιαζε καθόλου. 15 ευρώ μου λέει θα κοστίσει, κάπου στα 20 θα πληρώσω συνολικά με τις υπόλοιπες!
Κατάργησαν το ταληράκι στα νοσοκομεία και τώρα πληρώνουμε όλο και νέες εξετάσεις! Να μειώσουν το ποσό στα εισιτήρια δεν το σκέφτηκαν, αλλά σκέφτηκαν απευθείας κατάργηση και χρέωση εξετάσεων. Ε, άντε στο διάολο...

Δευτέρα θα πάω να πάρω τα αποτελέσματα και Τετάρτη κατεβαίνω Αθήνα για το καθιερωμένο ραντεβού στο ιατρείο παχυσαρκίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons