Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

- 1,6

Πέρασε κι αυτή η εβδομάδα! Πλέω στα πελάγη του διψήφιου! Πόσα χρόνια είχα να δω αυτόν τον αριθμό. Έφυγα απ'τον επικίνδυνο 3ο βαθμό παχυσαρκίας και είμαι πλέον στον 2ο με δείκτη μάζας σώματος: 34,72. Δηλαδή έφυγα απ'την νοσηρή παχυσαρκία κανονικότατα πια και είμαι στην κατηγορία της "απλής" παχυσαρκίας. Για να βρεθώ στην κατηγορία της υπέρβαρης πρέπει να χαθούν άλλα 20 κιλά. Έχω δρόμο ακόμη. Το φθινόπωρο ίσως να λέω πως είμαι απλά μια υπέρβαρη γυναίκα! Τέλος πάντων. Όσο φεύγουν τα κιλά, εγώ κολυμπάω στα ρούχα μου! Όσες βερμούδες δεν μου έκαναν, σιγά σιγά κολυμπάω και σε αυτές. Θα βγει το καλοκαίρι κι εγώ θα είμαι σαν κλόουν μέσα σε μεγάλα ρούχα! 
Φυσικά συνεχίζω κι αποφεύγω τους υδατάνθρακες όπως με είχε συμβουλεύσει ο γιατρός μου. Αραιά και που ίσως φάω κάποια φρυγανιά χωρίς ζάχαρη με μαργαρίνη λάιτ και λίγη μαρμελάδα διαίτης, για να αλλάζω που και που το πρωϊνό μου που καταντά βαρετό. 
Τελικά όταν η ζωή είναι καθιστική -όσο περπάτημα και να κάνεις- αν δεν αποφύγεις τους υδατάνθρακες η απώλεια έρχεται καθυστερημένη. Ευτυχώς που είναι καλοκαίρι κι οι επιλογές είναι περισσότερες τόσο σε λαχανικά όσο και σε φρούτα! 
Αυτά... ώρα να κλείσω. Σήμερα έχω πάλι ραντεβού με το γιατρό. Θέλει να κάνουμε εξέταση της γλυκοζυλιωμένης, για να μελετηθεί το σύνδρομο dumping. Είμαι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που συμβαίνει μια τέτοια επιπλοκή κι όταν παρουσιάζεται γίνεται αντικείμενο μελέτης! Ποιος την χάρη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons