Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Υγεία σε... σύγχυση!

Ένα πράγμα που δεν μπορώ, είναι η αγένεια και το να μην σου απαντάνε σε ότι ρωτάς. Αυτές τις μέρες λοιπόν είχα κανονίσει να κάνω αιματολογικές εξετάσεις τόσο για να δω την τιμή του αιματοκρίτη αλλά και να'χω την εξέταση πίσω τον Σεπτέμβρη που θα πάω στο ιατρείο παχυσαρκίας πάλι, όσο κι επειδή  έπρεπε να ελέγξω και την πήξη του αίματος. Ήταν να κάνω κι έναν έλεγχο για τον ψευδάργυρο του οργανισμού μου! Όλα να γίνουν στο μικροβιολογικό του νοσοκομείου. Δεν γίνεται να πληρώνεις συνεχώς τις εξετάσεις έξω, όταν μάλιστα πρέπει να έχεις για να περάσεις το καλοκαίρι, μιας και ο άντρας μου ζήτημα είναι αν θα δουλεύει μέχρι τέλος του μήνα.
Ξυπνάω προχτές νωρίς το πρωί για να βγάλω εισιτήριο αλλά και να είμαι και στο μικροβιολογικό νωρίς γιατί αν είχε κόσμο θα περίμενα πολύ ώρα. Στα εισιτήρια μου λένε πως το μικροβιολογικό είναι κλειστό. "Γιατί; Εγώ έχω κλείσει ραντεβού, πως είναι κλειστό; Δεν με ειδοποίησε κανείς". Ο υπάλληλος στα εισιτήρια έκανε την πάπια: "3 ευρώ κάνουν οι εξετάσεις σας μπορείτε να τις κάνετε έξω" μου είπε αποφεύγοντας να απαντήσει στις ερωτήσεις μου. "Πρώτον ρώτησα γιατί είναι κλειστό το μικροβιολογικό απ'την στιγμή που υπάρχουν ραντεβού και δεύτερον όταν ο άλλος έρχεται στο νοσοκομείο να κάνει τις εξετάσεις δείχνει πως μάλλον δεν του περισσεύουν τα ευρώ ακόμη κι 1 ευρώ να έχει το κόστος συμμετοχής". Με κοιτούσε ο υπάλληλος σαν εξωγήινη και απλά με έστειλε στο μικροβιολογικό κι αν έβρισκα κάποιον εκεί να μου πει γιατί δεν εξυπηρετούσαν τους πολίτες.
Ήταν άλλοι 2 άνθρωποι απ'έξω και απάντηση δεν είχαν λάβει. 
Το μικροβιολογικό του νοσοκομείου Χαλκίδας είχε τις πόρτες ανοιχτές και γιατρούς που να μη λένε το παραμικρό. Αναγκάστηκα και πήγα έξω κι έκανα τις εξετάσεις. Κι αντί 3 ευρώ πλήρωσα 5 + 1 ευρώ για το τηλεφώνημα στο 1535 που έκλεισα το ραντεβού απ'το οποίο με έδιωξαν, σύνολο 6 ευρώ (2000 -και κάτι παραπάνω- σε δραχμές, που δεν είναι και λίγο το ποσό). Ενώ βγαίνει το ποσοστό συμμετοχής απ'τον γιατρό που γράφει τις εξετάσεις το εργαστήριο χρεώνει επιπλέον την μια εξέταση, για να βγάλει κι αυτός το κατιτίς του. Άσε που για την εξέταση ψευδαργύρου μου είπε πως κόστιζε 20 ευρώ και πως ο κωδικός που είχε περάσει στην συνταγογράφηση ο γιατρός ήταν λάθος! Φυσικά δεν έκανα την εξέταση ψευδαργύρου. Στη Χαλκίδα οι ιδιώτες γιατροί εκμεταλλεύονται τις ανάγκες των πολιτών όσο δεν παίρνει. Μερικές φορές μια απλή επίσκεψη μπορεί να κοστίσει κι όσο μια επίσκεψη σε γιατρό καθηγητή πανεπιστημίου εν ενεργεία (δηλαδή 70-80 ευρώ)! Τέλος πάντων.

Την άλλη μέρα πήρα τα αποτελέσματα. Ο αιματοκρίτης ήταν ελάχιστα χαμηλός, 3 υπομονάδες απ'το χαμηλό φυσιολογικό όριο. Δηλαδή ενώ είναι το 37 το φυσιολογικό όριο ο αιματοκρίτης μου ήταν 36, 7. Η INR έδειξε πάλι ανεβασμένη. Τηλεφωνώ στον καρδιολόγο. Δεν πρόλαβα να του εξηγήσω: "καλή μου πες μου την τιμή κι άσε τα άλλα" με πήρε απ'τα μούτρα. Του είπα, μου είπε την νέα δοσολογία του σιντρόμ, να κάνω σε 10 μέρες πάλι εξέταση και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Ε, άντε μου στο διάολο δηλαδή! Δεν είμαι ζώο, για τέτοια συμπεριφορά. Επειδή έχεις πελάτη στο ιατρείο δεν γίνεται να ξεπετάς τον άλλον στα δευτερόλεπτα!  Άνθρωπος με πρόβλημα υγείας είμαι. Δεν γίνεται να με συγχύζεις εσύ ντόκτορ και να μου ανεβάζεις τους σφυγμούς, ενώ δεν πρέπει. Έχε χάρη που έχω την ανάγκη σου! Αν πάλι σε 15 μέρες συμβεί το ίδιο, θα τραβήξω για Ιπποκράτειο. Τουλάχιστον όσοι γιατροί με επιβλέπουν να είναι απ'την ομάδα του χειρουργού μου. Θα είναι και καλύτερα έτσι!

Αυτά ο Κουρουμπλής δεν τα βλέπει; Ως πότε θα πληρώνουμε, προπληρωμένες εξετάσεις; Εγώ την ανάγκη γιατρών την παρουσίασα την τελευταία 4ετία, ποτέ άλλοτε δεν είχα απασχολήσει τον ασφαλιστικό μου φορέα. Και τώρα που έχω ανάγκη, πληρώνω, πληρώνω, πληρώνω... Γιατί; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons