Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Επιτέλους με ξαναβρήκα!

Την προηγούμενη ανάρτηση πιστέψτε με την έγραψα με τα χίλια ζόρια. Την άρχισα το Σαββάτο και τελικά την ολοκλήρωσα την Δευτέρα. Γιατί; Γιατί το χάπι της καρδιάς με δυσκόλεψε πάρα πολύ, μέχρι που αναγκάστηκα χθες βράδυ να μην το πάρω. Κι ούτε σήμερα το πήρα και πετάω!
Ερέθιζε πάρα πολύ το έντερο, μου δημιουργούσε κολικό και δεν μπορούσα να φάω. Δεν πήγαινα στην τουαλέτα σχεδόν προγραμματισμένα όπως πήγαινα κι αυτό άρχισε να με ανησυχεί. Έψαχνα να βρω πληροφορίες για παθήσεις του εντέρου κι ότι έβρισκα οι περισσότερες ήταν απαισιόδοξες. Η ελαφρύτερη απλά έλεγε πως κάθε αιτία για πόνους στο έντερο οφείλεται σε άγχος.
Το βράδυ το σκέφτηκα πάρα πολύ για το χάπι. Παιδευόμουν στο να το πάρω ή να μην το πάρω. Μέχρι κι αρνητικές σκέψεις έκανα πως αν δεν το έπαιρνα ίσως να κατέληγα στην εντατική της καρδιολογικής. Αναρωτιόμουν αφού η κολπική μαρμαρυγή δεν συμβαίνει συχνά γιατί μου έδωσαν να καταπίνω χάπι πρωί βράδυ, που σε αποσυντονίζει εντελώς και σε αναγκάζει να είσαι ξάπλα για ώρες μέχρι να περάσει η δράση του. Ούτε δουλειές να κάνω μπορούσα. Χθες ήμουν όλη την μέρα στο κρεβάτι και με το ζόρι σηκωνόμουν για κατούρημα. Δεν πάει στο διάολο, σκέφτηκα, δεν το παίρνω.
Σήμερα ξημέρωσε η μέρα με μένα μες την αισιοδοξία, το έντερο μου να έχει απλά μια ελαφρά ενόχληση, έφαγα κανονικά το πρωινό μου, θα φάω κανονικά το κολατσιό μου, τακτοποίησα λίγο το σπίτι και κυρίως, έφτιαξε η διάθεση μου.
Θα πάω στο προγραμματισμένο ραντεβού σε μια βδομάδα θα τους πω τα καθέκαστα και να δω τι θα μου πουν. Υπάρχει η πιθανότητα να μου πουν πως κακώς το έκοψα το χάπι. Όμως στο φυλλάδιο μέσα το λέει ξεκάθαρα, πως αν οι παλμοί της καρδιάς είναι κάτω του φυσιολογικού, σταματάς το χάπι. Και δυστυχώς οι περισσότεροι γιατροί δεν δέχονται τις παρενέργειες του οποιοδήποτε χαπιού τόσο εύκολα κι αυτή την λογική δεν την καταλαβαίνω (γαμώ τις φαρμακευτικές τους). Νομίζουν πως ότι μας συμβαίνει κατά την λήψη του είναι της φαντασίας μας. Θα δούμε τι θα μου πουν μέχρι τότε. Εμένα μου αρκεί που με ξαναβρήκα!

2 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που νιώθεις καλύτερα αλλά πραγματικά μην το ξεχάσεις να το αναφέρεις στην επόμενη συνεδρία. Θα σου έλεγα να επισκεφθείς και έναν καρδιολόγο να το συζητήσεις μαζί του και να κάνεις ένα triplex. Ακόμα και αν δεν είναι τίποτα θα το κρατήσεις στο αρχείο σου σαν σημείο αναφοράς με μελλοντικά check up

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη καλημέρα. Το απόγευμα σήμερα θα πάμε με την μάνα μου στον καρδιολόγο της να δω τι θα μου πει κι αυτός και βλέποντας και κάνοντας. Την άλλη εβδομάδα θα πάω και στο νοσοκομείο στο ραντεβού που έκλεισα να τους αναφέρω πως το χάπι που μου έδωσαν παρουσιάζει παρενέργειες και θα δω αντιδράσεις!

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!