Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

-1,7

Αν τρώω χάνω κι αν όχι κολλάω! Χα!
Δείχνει λίγο παράδοξο αυτό που σημειώνω, αλλά έχει λογική εξήγηση. Αν εγώ τρώω την στιγμή που το στομάχι αρχίζει την διαμαρτυρία (ή στην καλύτερη περίπτωση το προλαβαίνω πριν αρχίσει), δηλαδή κάθε 1,5 με 2 ώρες ο μεταβολισμός μου δουλεύει ρολόι και βοηθάει στην απώλεια κιλών μου ακόμη παραπάνω, αν από την άλλη δεν "ακούσω" το στομάχι και του επιβληθώ με το μυαλό πως "δεν θα φάω αυτή την στιγμή γιατί πλησιάζει η ώρα για το κυρίως γεύμα" η απώλεια κιλών είναι λίγο καθυστερημένη. Όχι τίποτε άλλο, αν εγώ δεν δώσω στο στομάχι μου τα συχνά γεύματα του τότε αυτό αρχίζει να μου "τρώει" τους μύες (γιατί θέλει πρωτείνη) αργά αργά! 
Οπότε τηρώ τις συμβουλές που μου έδωσαν στο πρώτο ραντεβού στο ιατρείο παχυσαρκίας και η ανταπόδοση της ζυγαριάς ήταν σήμερα το πρωί ανάλογη.
- 1,7! Με γεύματα συχνά και απ'όλα!
Δοκιμάζω διάφορα φαγητά ακόμη και "σκουπίδια" να δω τι ανέχεται το στομάχι μου, ώστε οτιδήποτε το ενοχλεί να το απομακρύνω και να είναι η τελευταία επιλογή που θα βάλω σε αυτό. Παράδειγμα: είχαμε προχτές την επίσκεψη ενός φίλου, έβαλα σε ένα μπολ πατατάκια να φάνε με τον άντρα μου όσο κουβέντιαζαν και κοιτούσαν διάφορα στον υπολογιστή. Δοκίμασα 2-3 πατατάκια. Μου έκατσαν σαν τούβλο! Ενώ η ομελέτα με τηγανιτές πατάτες, αλλά που την έψησα στον φούρνο για τελείωμα, αντιθέτως δεν με πείραξε και με χόρτασε μια σχετικά καλή μερίδα (πάντα σε πιάτο του φρούτου).
Με ενοχλούν οι σκέτες σάλτσες. Αν υπάρχει πρωτείνη (ή και λαχανικό όπως πατάτα, κουνουπίδι) μέσα: ψάρι ή κρέας, δεν υπάρχει πρόβλημα, αν υπάρχει ζυμαρικό, 2-3 πιρουνιές (με μικρό πιρούνι) κατεβαίνουν με το ζόρι.
Χθες έφαγα 3 κουτσομούρες τηγανιτές, 2 κουταλάκια σκορδαλιά και λίγο βρασμένο κουνουπίδι σαλάτα και το καταφχαριστήθηκα και δεν με ενόχλησε καθόλου!
Το μενού μου το χθεσινό, για να καταλάβετε πως περίπου πάει πλέον η διατροφική μου μέρα:

Πρωί
1/2 τοστ με γαλοπούλα 3% και τυρί μίλνερ, ψητό με ψωμάκι ολικής

Πρόγευμα
1 μπανάνα

Μεσημεριανό
3 κουτσομούρες τηγανιτές
2 κουταλάκια σκορδαλιά
4 πιρουνιές κουνουπίδι σαλάτα

Απόγευμα
1 αχλάδι
(Κανονικά θα έπρεπε να φάω και μισό γιαούρτι αλλά το παράβλεψα χθες)

Βράδυ (νωρίς)
Το άλλο 1/2 τοστ.

Βράδυ (μετά τις 8,30)
Τίποτε (θα μπορούσα να φάω 1/2 γιαούρτι) γιατί ήδη ήταν αργά κι έπρεπε να πάρω το αναμασόμενο χάπι για το στομάχι!

Φρυγανιές και ψωμί τοστ είναι ικανά να με κρατήσουν νηστική για ώρες! Γι' αυτό και προτιμάω να τα περιλαμβάνω σε γεύματα που τις ώρες εκείνες εγώ είμαι σε κίνηση για τις δουλειές μου! Α! Και νερό! Το λαχταράω να πιω ένα μπουκαλάκι μεμιάς, αλλά συνεχίζω και πίνω μικρές γουλιές για να συμπληρώσω την ημέρα έστω 2 μπουκαλάκια. Για να πιω πολύ παραπάνω θα πρέπει να έχω περπατήσει πάρα πολύ!

Επειδή διανύουμε από σήμερα την Μ. Εβδομάδα σκεφτόμουν να νηστέψω, αλλά το μόνο που μπορώ να αποφύγω είναι το κρέας. Πρέπει να καλύπτω τις ανάγκες σε πρωτείνες και τα όσπρια δεν μπορούν να συμπεριληφθούν στο πρωινό! Είμαι μόνο 2 μήνες μετά το χειρουργείο και δεν μπορώ να σκεφτώ για φυτικά γαλακτοκομικά ακόμη. Του χρόνου οι επιλογές θα είναι περισσότερες και θα μπορώ να νηστέψω όπως πρέπει, γιατί ο οργανισμός μου θα έχει χάσει το περιττό του λίπος και θα έχει σταθεροποιηθεί η διατροφή μου και οι ημερήσιες θερμίδες που πρέπει να καταναλώνω. Θα είναι η πρώτη χρόνια που η μεγαλοβδομαδιάτικη νηστεία μου δεν θα είναι σωστή.

2 σχόλια:

  1. Μπράβο Μάρσι, σπουδαία νέα και σταθερά :) Δοκίμασε να δεις και τα αμυγδαλα για πρωινό. Ειναι μια πρωτης ταξεως πηγη πρωτεινης οχι μονο σε περιοδο νηστειας. Καλή συνέχεια και καλό Πάσχα να έχουμε με υγεία, υγεία, υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Εύη. Οι ξηροί καρποί δεν επιτρέπονται ακόμη.

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!