Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Τι "σιχαίνομαι" μετά το χειρουργείο!

Με την διατροφή βασικά τα έχω βρει και πάω μια χαρά! Να φανταστείς μόλις τέλειωσα 1 φρυγανιά με 1 λεπτή φέτα ανθότυρο και χόρτασα! Αυτό θα με κρατήσει για ώρες, αν εγώ δεν προνοήσω να φάω μετά από 2-3 ώρες το κυρίως γεύμα μου! 
Υπάρχουν όμως κάποια πραγματάκια που τα έχω βαρεθεί και σιχαθεί. Το πρωί που σηκώνομαι λοιπόν θα πρέπει να κάνω στην κοιλιά μου μια ένεση αντιπηκτική! Από την στιγμή που βγαίνεις απ'το νοσοκομείο για 20 μέρες θα πρέπει να κάνεις αυτές τις ενεσούλες που θα πρέπει να κάνεις τάμα για να τις βρεις (μιας κι ανήκει στα φάρμακα που δύσκολα βρίσκεις και θα πρέπει το φαρμακείο να επικοινωνεί καθημερινά με την φαρμακαποθήκη που συνεργάζεται για να σου συμπληρώσει τον αριθμό κουτιών που σου έχει γράψει ο γιατρός)!
Η κοιλιά μου -στην περιοχή γύρω απ'τον αφαλό- απ'τις αντίστοιχες ενέσεις που μου έκαναν κάθε πρωί στο νοσοκομείο -κι έτσουζαν απίστευτα εκείνες- είχε μελανιάσει και τώρα αρχίζει και παίρνει σιγά σιγά το χρώμα της πίσω. Όμως έχω γεμίσει σημαδάκια από τα δικά μου τρυπήματα και συνεχώς ψάχνω σημεία της κοιλιάς που δεν έχει περάσει βελόνα απ'τις σύριγγες! 6 μέρες για 6 αντίστοιχες ενέσεις ακόμη!

Το άλλο που σιχαίνομαι είναι που κάθε βράδυ πριν πέσω για ύπνο καταπίνω μια διαλυόμενη στο στόμα ταμπλέτα για το στομάχι για να μην κάνω τυχόν παλινδρομήσεις, εμετό κλπ.. Βασικά το στομάχι μου ποτέ δεν το πίεσα με το φαγητό. Όταν βλέπω πως δεν πάει άλλο, κατεβάζω πιρούνι ή κουτάλι και τέλος. Αυτές οι ταμπλέτες ενώ στην αρχή τις πιπιλούσα ευχάριστα -έχουν γεύση φράουλας- τώρα αρχίζω σιγά σιγά και τις αηδιάζω κι αν τυχόν μου προκληθεί εμετός κάποια στιγμή θα είναι από αυτές! 6 μήνες θα παίρνω αυτές τις ταμπλέτες βάση οδηγίας του γιατρού! Πως θα τις αντέξω άραγε; Εδώ σχεδόν 20 μέρες που τις καταπίνω και δεν μου αφήνουν ευχάριστη αίσθηση στο στόμα! Όλο το βράδυ σου δημιουργεί μια κακοσμία και μια ελαφρά ξηροστομία, που θα πρέπει να έχεις ένα μπουκαλάκι με νερό δίπλα στο κομοδίνο για να πίνεις καμιά γουλιά όποτε θελήσεις και στην τελική δεν φταίει κι ο άνθρωπος σου που κοιμάται δίπλα να ανοίγει ξαφνικά τα μάτια απ' την μυρωδιά του στόματος!

Κι εντάξει απ'τον βραχνά της ένεσης κοντεύω να τελειώσω, με τις ταμπλέτες να δω πως θα πάει για άλλους 5 μήνες!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons