Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Η περιπέτεια μιας συνταγογράφησης

Είπα κι εγώ να το χαρώ γιατί έσπασε ο διάολος το ποδάρι του κι όλα πήγαν καλά, να που τελικά δεν μπορείς να χαρείς όσο θες, γιατί κάτι έρχεται και ρίχνει τρικλοποδιά κι αγανακτείς απ'την γκαντεμιά!
Το όλο θέμα άρχισε απ'την ημέρα που πήρα το εξιτήριο απ'το νοσοκομείο.
Στο βιβλιάριο υγείας λοιπόν γράψανε άλλα και το έγγραφο της συνταγής έγραφε άλλα! Το θέμα αφορά στα ενεσάκια τα αντιπηκτικά που κάνω κάθε πρωί και που -όπως ανάφερα σε προηγούμενη ανάρτηση- δεν τα βρίσκεις εύκολα σε φαρμακείο, τουλάχιστον στην ποσότητα που σου γράφουν!

Στο βιβλιάριο μου είχαν γράψει 10 κουτιά που το καθένα έχει 2 ενεσάκια, άρα στο σύνολο 20, όσες και οι μέρες που θα τα έκανα και στο έγγραφο της συνταγής έγραφε για 1 κουτί. Πάμε σε φαρμακείο κοντά στο Ιπποκράτειο, η φαρμακοποιός δεν εντοπίζει το λάθος γιατί της έδωσα και το βιβλιάριο. Απλά εφαρμόζει την συνταγή και φεύγουμε. Η αλήθεια είναι πως δεν έριξα καμία  ματιά ούτε στο έγγραφο της συνταγής ούτε στο βιβλιάριο, θεωρώντας πως όλα ήταν εντάξει. Aν το είχαμε κάνει τόσο εγώ όσο κι ο άντρας μου, αμέσως θα πηγαίναμε πίσω στο γιατρό να διορθώσει το λάθος, εκεί στο νοσοκομείο.
Επιστρέφουμε Χαλκίδα, αργά το απόγευμα. Τακτοποιώ σιγά σιγά κάποια απ'τα πράγματα -ήμουν κουρασμένη να βάλω τάξη και το άφησα για την άλλη μέρα - κι αφήνω έξω όλα τα χαρτιά απ'το νοσοκομείο για να τα δω με την ησυχία μου την άλλη μέρα. Κι εντοπίζω το λάθος της συνταγής. Τηλεφωνώ στην Αθήνα στο φαρμακείο που πήρα το 1 κουτί με τα ενεσάκια και μου διευκρινίζει η φαρμακοποιός πως η συνταγή ήταν για 1 κουτί κι όχι για 10, διαφορετικά το ίδιο το ηλεκτρονικό σύστημα θα εντόπιζε το λάθος και δεν θα την άφηνε να συνεχίσει. Το κόστος για κάθε κουτί είναι 6,5 ευρώ. 
Αρχίζω τις μετεγχειρητικές εξετάσεις  αίματος μέρα παρά μέρα και έτσι καταφέρνω να αγοράσω άλλα 2 κουτιά ενεσάκια μέχρι να έρθει η μέρα που θα πήγαινα στο ιατρείο του γιατρού για να μου κόψει τα ράμματα. Πλήρωσα 13 ευρώ, όσο θα μου κόστιζε το πήγαιν' έλα στην Αθήνα στο ραντεβού. Ενημερώνω στο μεταξύ την γραμματέα του γιατρού για το λάθος και μου λέει ότι θα τακτοποιήσει την συνταγή όταν θα ερχόμουν στο ιατρείο. Έτσι κι έγινε.

Παίρνω την νέα γραμμένη συνταγή. Βλέπω κάτι περίεργα, ρωτάω την γραμματέα και μου λέει: "μην σε ανησυχεί τι γράφει η συνταγή, εσύ θα πάρεις τα υπόλοιπα κουτιά που σου αναλογούν απ'το φαρμακείο". Επιστρέφω Χαλκίδα και την άλλη μέρα πάω σε κοντινό φαρμακείο να δώσω την νέα συνταγή για να μου βρουν τα ενεσάκια. Την αφήνω, μου δίνουν ότι είχαν, κρατάνε την συνταγή κι ότι εντός των ημερών -μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο- θα επικοινωνούσαν μαζί μου για να πάω να πάρω ότι είχαν βρει ώστε να καλύψω σιγά σιγά τις ημέρες μου κανονικά. Κοιτάνε την συνταγή... πάλι λάθος!!! Αντί να μου γράψει η γραμματέας 8 κουτιά με 2 ενεσάκια το καθένα, μου γράφει 8 κουτιά με 10 ενεσάκια το καθένα μέσα!!! Νοσοκομείο θα ανοίξω; Τι λάθη είναι αυτά; Ευτυχώς που η φαρμακοποιός είναι εξυπηρετική κι υπομονετική ώστε να είμαι εντάξει από πλευράς ημερήσιας φαρμακευτικής αγωγής.
Τηλεφωνώ την Δευτέρα στην γραμματέα πάλι και της αναφέρω πως έχει κάνει λάθος. Της στέλνω με μέϊλ επακριβώς τα στοιχεία της συσκευασίας, όπως μου τα έδωσαν στο φαρμακείο για να γράψει σωστά την συνταγή.  Μου απαντάει: πως ετοίμασε το έγγραφο και το έστειλε  κι ότι αύριο θα το είχα στα χέρια μου!
Είναι Πέμπτη σήμερα κι ακόμη δεν έχω λάβει κανένα χαρτί από κανένα κούριερ. Της τηλεφωνώ και μου λέει πως το έκανε κι ότι δεν ήταν βέβαιη με ποια εταιρία την έστειλε κι έριξε την ευθύνη στην άλλη γραμματέα που είχε έρθει το απόγευμα κι ότι αν δεν έστειλε τον φάκελο με ACS μάλλον θα τον έστειλε με ΕΛΤΑ κούριερ! 
Απ'το φαρμακείο μου είπαν πως αν είχαν στείλει την συνταγή με ACS την επόμενη μέρα θα ήταν στα χέρια μου! Αυτό που μένει μέχρι να έρθει ο φάκελος ταχυδρομικά είναι να μου δώσει τον κωδικό της συνταγογράφησης να τον δώσω στο φαρμακείο ώστε να ολοκληρωθεί η συνταγή και όταν θα έχω στα χέρια μου το έγγραφο το πάω να το παραδώσω. Το θέμα είναι πως πρέπει η συνταγή απ'την ημέρα που γράφεται να υλοποιείτε το αργότερο την επόμενη μέρα! Έτσι μου είπαν στο φαρμακείο! 

Όπως πάει το βλέπω να χάνω το χρονικό περιθώριο και θα πρέπει μετά να βρω κάνα 50ευρο για να πληρώσω τα κουτιά εξ'ολοκλήρου!!!  Σε όποιον λέω για τα διαδοχικά λάθη της συνταγογράφησης, δεν με πιστεύουν!!! Γαμώ την γκαντεμιά μου μέσα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons