Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

800 γρ. μείον!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Αν και η εβδομάδα μπήκε με ήλιο (χθες) απ'το απόγευμα μέχρι τώρα που γράφω, βρέχει! Ευτυχώς δεν έχει το τσουχτερό κρύο της περασμένης εβδομάδας και η κατάσταση είναι κάπως υποφερτή.
Ζυγίστηκα σήμερα το πρωί και έφυγε από επάνω, ένα μεγάλο μπολ φυτίνη, αυτή των 800 γρ.!
Έβαλα κάτω τις μέρες που πέρασαν απ'το χειρουργείο και έχουν περάσει συνολικά 5 εβδομάδες (1 μήνας + 1 εβδομάδα) με συνολική απώλεια μέχρι τώρα 13,5 κιλά!
Σκέφτομαι πως πριν το χειρουργείο τόσα κιλά δεν υπήρχε περίπτωση να τα χάσω τόσο γρήγορα, ήθελα 3-4 μήνες το πολύ για τέτοια συνολική απώλεια. Πιστεύω πως μέχρι το Πάσχα θα έχω αλλάξει και δεκάδα και πως το καλοκαίρι θα μπω σε διψήφιο!

Το μάτι ακόμη είναι ανεπίδεκτο μαθήσεως κι ενώ ξεκλέβω κατιτίς παραπάνω για την μερίδα μου, το στομάχι μου είναι αυτό που μου κόβει την φόρα! Που θα πάει θα μάθω... όταν μάλιστα μπω σε κανονική διατροφή, που θα μπορώ να έχω περισσότερες διατροφικές επιλογές και που ακόμη θα δοκιμαστεί το στομάχι μου στις αντοχές του, δηλαδή ποιές τροφές ανέχεται και ποιές όχι, (μέχρι στιγμής το φρέσκο γάλα συνεχίζει να με αναγουλιάζει και συνεχίζω να το κάνω κρέμα, όπως επίσης και το γιαούρτι 0% άρχισε κι αυτό να με ενοχλεί και το κάνω σμούθι).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons