Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Άντε να στριμωχτώ κι εγώ!

Πάνε κι οι γιορτές! Πέρασαν! Κι άρχισα τα τηλέφωνα!
Τα νέα είναι κάπως συγκρατημένα ευχάριστα! Μίλησα με την γραμματέα του γιατρού όπως μου είχε ζητήσει η ίδια και της υπενθύμισα και πάλι το πρόβλημα με το βιβλιάριο υγείας που λήγει τον άλλο μήνα. Αν ήξερα πως και πέραν του Φλεβάρη θα είχα ασφάλεια -να το'χω σίγουρο δηλαδή- δεν θα με ένοιαζε να περιμένω 6 μήνες όπως μου είχε πει όταν την ενημέρωσα πως έχω την έγκριση στα χέρια.
Την παρακάλεσα και με πήραν τα κλάματα γιατί έχω τρέξει τόσο πολύ από πέρσι για να τα καταφέρω και να λύσω και θέματα υγείας που έτρεχαν και δεν θέλω τώρα που έφτασα τόσο κοντά να μην γίνει τίποτε. Να χάσω την γη κάτω απ'τα πόδια μου στο παραπέντε. Να πάει όλη αυτή η προσπάθεια χαμένη.
Μου είπε να μην αγχώνομαι εγώ. Το άγχος περνάει σε αυτή πλέον γιατί θα πρέπει να με στριμώξει μέσα σε αυτό το διάστημα ώστε να πάρω την σειρά και να τρέξουν και κάποιες τελευταίες εκκρεμότητες πιο γρήγορα. Ενώ αν υπήρχε το περιθώριο της 6μηνης αναμονής, όλα θα κυλούσαν πιο ομαλά. 
Οι τελευταίες εκκρεμότητες είναι κάποιες εξετάσεις ακόμη που πρέπει να γίνουν από γιατρούς της ομάδας του χειρουργού, οι οποίοι θα πρέπει κάπως να με στριμώξουν κι αυτοί με την σειρά τους στα όσα προγραμματισμένα ραντεβού τρέχουν για εξετάσεις. 
Στριμώχτε με και μένα να τελειώνω κι από αυτό το βραχνά. 
Βλέπω τόσα θεαματικά αποτελέσματα τριγύρω και ζηλεύω. Ζηλεύω που η "πείνα" για τροφή έγινε "πείνα" για ζωή. Δεν υπάρχει καλύτερη αίσθηση για έναν παχύσαρκο που βλέπει το σώμα του να αλαφρώνει απ'τα δεκάδες στρώματα λίπους!
Άντε να στριμωχτώ κι εγώ εκεί σε αυτά τα προγραμματισμένα χειρουργεία μέχρι τον άλλο μήνα! Τι στο καλό... μισή ωρίτσα υπόθεση είναι!

2 σχόλια:

  1. Είμαι και εγώ τώρα στο στάδιο της αναμονής. Θα κάνω χειρουργείο παχυσαρκίας στο Ιπποκράτειο αλλά έχω ένα φόβο ότι το ΙΚΑ δεν καλύπτει όλο το ποσό. Ισχύει κάτι τετοιο; που θα μπορούσα να καλέσω να με ενημερώσουν; Ευχαριστώ... Καλή τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τηλεφώνησε στο ΙΚΑ της περιοχής σου που κατέθεσες τα χαρτιά σου και ρώτησε. Εγώ πάντως ξέρω πως καλύπτει όλα τα έξοδα.

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!