Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Εγκρίθηκα!

Απ'το ΙΚΑ η προϊσταμένη μου είχε πει στην τελευταία επικοινωνία που είχα μαζί της (την Τετάρτη που μας πέρασε) πως όποτε είχε την απόφαση στα χέρια της θα με ειδοποιούσε η ίδια. 
Το καλό το παλικάρι όμως ξέρει κι άλλο μονοπάτι. Άφησα πέρασε Πέμπτη, έφτασε Παρασκευή, χωρίς τηλεφώνημα.. Είπα "αφού θα κατέβεις που θα κατέβεις Αθήνα την Δευτέρα, γιατί να μην πας να πάρεις έστω ένα αντίγραφο της απόφασης;".
Τηλεφώνησα στο ΚΕΣΥ και είχαν την ευγενή καλοσύνη να με εξυπηρετήσουν. Σήμερα λοιπόν έλαβα αντίγραφο της απόφασης το οποίο πρέπει να δώσω στον γιατρό, αλλά και για να μπω σε λίστα αναμονής. Πλέον είναι το τελευταίο βήμα αυτό, η αναμονή! Αύριο αρχίζω τα τηλεφωνήματα στην γραμματέα του γιατρού για να με βάλει στην λίστα αλλά και να με ενημερώσει αν τυχόν υπάρχουν κι άλλες εκκρεμότητες που πρέπει να διεκπεραιώσω πριν το χειρουργείο όποτε γίνει αυτό. Βέβαια δεν θα ξεχάσω το ΙΚΑ, γιατί θέλω να έχω την απόφαση στα χέρια μου κι από πλευράς τους.

Σήμερα στην Αθήνα έβρεχε πάρα πολύ. Οι δρόμοι είχαν μετατραπεί σε ποτάμια, παρά την ομπρέλα, έγινα μούσκεμα απ'την κορυφή ως τα νύχια και για να πάω απ'το Ιπποκράτειο στο ενδοκρινολογικό παράρτημα μόνο που δεν ...κολύμπησα!
Σκέφτηκα το εξής: στο ραντεβού με τον χειρουργό για να πάρω την βεβαίωση για το χειρουργείο το καλοκαίρι έριξε μπουρίνι. Εγώ κι ο άντρας μου γίναμε παπιά!
Σήμερα που ήταν να πάρω την απόφαση για το χειρουργείο... ξανά βροχή! Έριχνε ο Θεός το Θεό! Το σύμπαν συνωμοτεί με τα εμπόδια που μου βάζει με ό,τι είναι να κάνω κι αφορά την υγεία μου.
Ενδοκρινολογικά μια απ'τα ίδια. Ενισχύθηκε η δόση του χαπιού μόνο για μια μέρα ενώ τις υπόλοιπες όπως το παίρνω. Μένει να κάνω την παρακέντηση και θα δούμε πότε.
Γυναικολογικά μια χαρά. Πήρα την απάντηση της βιοψίας του πολύποδα. Δεν υπήρχε τίποτε. Ένας κοινός πολύποδας ήταν που αφαιρέθηκε. Ο διευθυντής της πτέρυγας που νοσηλεύτηκα στο Αλεξάντρα μου είπε πως μετά από 1 μήνα καλό είναι να με δει γυναικολόγος. Θα δούμε τώρα πως θα το καταφέρω εγώ αυτό, μιας και στο νοσοκομείο μας στο γυναικολογικό δεν έχω σκοπό να πάω να τους δείξω την χάρη μου.
Για να με δει κάποιος έξω, τα πράγματα όπως έμαθα άλλαξαν. Όποιος έχει στην μούρη το θέμα με τον Ρωμανό και δεν κοιτάει τι τον περιμένει ας μάθει ένα μέρος απ'το τι αποφασίζεται και τα ΜΜΕ δεν λένε γιατί ασχολούνται με τον πιτσιρικά που και καλά κάνει απεργία πείνας: 
όποιος πλέον επισκέπτεται ιδιώτη γιατρό του ΕΟΠΥΥ θα πληρώνει κανονικά όλο το ποσό της επίσκεψης, θα πληρώνει όλο το ποσό τυχόν εξετάσεων (ίσως και φαρμάκων), θα παίρνει απόδειξη παροχής υπηρεσιών και για οτιδήποτε είναι να πάρει πίσω θα πηγαίνει τα σχετικά δικαιολογητικά στον φορέα του. Τελειώνει πλέον η πληρωμή με συμμετοχή. Κι αφού μάθαμε αυτό το νέο... ας δούμε το βράδυ στις ειδήσεις τι ειπώθηκε στη συνάντηση των γονιών του Ρωμανού με τον Σαμαρά! 
Που σημαίνει ότι για να βρω εγώ έναν γυναικολόγο έξω, θα πρέπει να βάζω το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη, γιατί εδώ στη Χαλκίδα η συγκεκριμένη ειδικότητα είναι λίγο τσουχτερή!

Αυτά τα νέα μου! Πετάω απ'την χαρά μου για την ώρα... Έφτασα στην πηγή πλέον! Μένει να πιω νεράκι! :D

2 σχόλια:

  1. Αμην! Αντε μπράβο!!!! Τον έφαγες τον γάιδαρο!!! Σύντομη ημερομηνία εύχομαι να βρεις να ξεμπερδεύεις πια. Και ευτυχώς μέσα στο περιθώριο του βιβλιαρίου σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους Εύη! Να τακτοποιηθεί πια κι αυτό, να ξαλαφρώσω κι ουσιαστικά! Χαίρομαι που παρά τα εμπόδια και τις τρικλοποδιές, πήγαν όλα καλά γενικά!

      Διαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!