Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

6μηνη αναμονή;

Δεν γίνεται να πάρεις χαρά και να μην σου έρθει στενοχώρια στο καπάκι!
Κατ'αρχήν μου τηλεφώνησαν απ' το ΙΚΑ για να με ενημερώσουν πως ήρθε η απόφαση για το χειρουργείο παχυσαρκίας! Αύριο θα πάω να την πάρω κι απ' το ΙΚΑ να ξεμπερδεύω κι από εκεί.
Με το αντίγραφο της απόφασης στα χέρια μου τηλεφώνησα σήμερα στην γραμματέα του γιατρού για να με βάλει σε λίστα αναμονής. Μου είπε πως θα πάρει κάπου στο 6μηνο η αναμονή, γιατί ο γιατρός έχει φόρτο και έχει να κάνει χειρουργείο παχυσαρκίας εδώ κι ένα μήνα! Στενοχωρήθηκα όταν άκουσα πως θα πάρει 6μηνο και της είπα πως "τελικά έκανα τόσο τρέξιμο για το τίποτα..." και με ρωτάει "πως για το τίποτα;" και της εξηγώ πως αφού θα πάρει 6μηνο η αναμονή μου δεν πρόκειται να χειρουργηθώ γιατί δεν θα έχω ασφάλεια, η οποία λήγει τον Φεβρουάριο του 15. "Αχ ναι είχα ξεχάσει αυτή την λεπτομέρεια" μου λέει και μου είπε πως θα κάνει την εξαίρεση ώστε να κάνω το χειρουργείο εντός του χρονικού διαστήματος που μου απομένει. Έτρεμε η φωνή μου γιατί έκλαψα η αλήθεια είναι όταν άκουσα το χρόνο αναμονής. Σκεφτόμουν πόσο πολύ προσπαθούσαμε με τον ενδοκρινολόγο να φέρουμε τις ορμόνες σε φυσιολογικά όρια ώστε να κερδίσω την έγκριση κι αυτό ίσως μου κόστιζε το χειρουργείο λόγω αναμονής.
Την ρώτησα αν χρειάζεται να κάνω κάποιες επιπλέον εξετάσεις γιατί στο χαρτί που μου είχε δώσει μου είχε τσεκάρει μόνο αυτές που χρειαζόταν το ΙΚΑ. Μου είπε πως είναι να γίνουν και κάποιες άλλες αλλά όταν έρθει η ώρα και θα μιλήσουμε τότε. Για την ώρα αυτό που πρέπει να κάνω είναι να της στείλω με μέϊλ την απόφαση για επιβεβαίωση κι όλα θα πάρουν το δρόμο τους!
Μακάρι. Όχι άλλα εμπόδια. Ας τελειώνουν αυτά τα εμπόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons