Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Έγκριση απ'τις 25 Νοεμβρίου!

Σήμερα πήγα στο ΙΚΑ και πήρα και το "επίσημο" -και καλά- έγγραφο της έγκρισης. Βασικά ήταν το ίδιο με αυτό που μου έδωσαν στο ΚΕΣΥ, απλά είχε μια επιπλέον σελίδα υπηρεσιακή του ΙΚΑ. 
Όπως μου είπαν στο ΚΕΣΥ τελικά -στην τελευταία- τηλεφωνική επικοινωνία που είχα: όλες οι αποφάσεις για τα χειρουργεία παχυσαρκίας έφυγαν στις 19 Νοεμβρίου. 
Στο ΙΚΑ την απόφαση την δική μου την παρέλαβαν στις 25 Νοεμβρίου, βάση του αριθμού πρωτοκόλλου της εισερχόμενης -μάλλον- αλληλογραφίας! Η δε απόφαση έφτασε στο γραφείο της προϊσταμένης στις 5 Δεκεμβρίου βάση πάλι άλλου αριθμού πρωτοκόλλου... Δηλαδή η απόφαση για την περίπτωσή μου, μέσα στο ΙΚΑ έκανε ταξίδι από γραφείο σε γραφείο.. με μπουνάτσες και μποφόρια, γιατί και η εμφάνισή της ήταν λες και είχαν τυλίξει πίτα γύρο! 
Βάση λοιπόν ημερομηνιών είναι το διάστημα που εγώ είχα αρχίσει να "χτυπάω" τηλέφωνα στο ΙΚΑ και η απόφαση να μην λέει να έρθει! 
Περίμεναν δηλαδή να κλείσει ακριβώς το δίμηνο, για να μου την δώσουν στα χέρια! Εδώ τι να πω... Έχουν κάποια εγκύκλιο που να τους δεσμεύει ώστε να μην δίνουν τις αποφάσεις στους ενδιαφερόμενους πριν κλείσει δίμηνο; Τι να πω...

Σήμερα τηλεφώνησα και στην γραμματέα του γιατρού, η οποία μου είπε πως το είδε το μέϊλ με την σκαναρισμένη απόφαση και την ενημέρωσα με την σειρά μου πως παρέλαβα την απόφαση κι από το ΙΚΑ.

Και πλέον ... αναμείνατε στο ακουστικό σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons