Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Μια απόφαση καθ'οδόν!

Σήμερα πήγαμε στον ΟΑΕΔ με τον άντρα μου να ανανεώσουμε τις κάρτες ανεργίας. Ουρά και πάλι! Όποτε πάμε έχει ουρά! Ας μην συγχυστώ με το θέμα... Στο δικό μου τώρα που με καίει.
Απ'τον ΟΑΕΔ στο ΙΚΑ. Ανεβαίνω επάνω. Το πρωτόκολλο είχε αλλάξει γραφείο. Όπου έβρισκα γραφείο ανοιχτό έμπαινα και ρωτούσα. Ο καθένας τα δικά του κι ένας μάλιστα για να φανεί πως εξυπηρετεί άρχισε να μου εξηγεί την όλη διαδικασία, του τι θέλει το ΙΚΑ για το χειρουργείο παχυσαρκίας και.. και.. και... Του έκοψα την φόρα όμως για να του πω με στόμφο πως έχω κάνει την διαδικασία απ'τον Οκτώβρη και θέλω να πάρω την απόφαση γιατί απ'τις 18 του μηνός έχει ήδη βγει. Εκεί κόλλησε ο υπάλληλος και μετά του ήρθε επιφοίτηση για να μου πει πως πρέπει να πάω στις παροχές!
Κόσμος ελάχιστος. Οι γκισέδες στις παροχές κλειστοί και φυσικά κανένας υπάλληλος, παρά μόνο η προϊσταμένη. Οι παροχές την Παρασκευή δεν εξυπηρετούν κόσμο, εγώ όμως βρήκα την πόρτα ανοιχτή και μπήκα. Είδα το γραφείο της κι απογοητεύτηκα. Πάκα με έγγραφα τακτοποιημένα σχεδόν την έκρυβαν! Τόση χαρτούρα μαζεμένη είχα να δω πολλά χρόνια. Της είπα για μένα κι ότι ξέρω πως η απόφαση έχει βγει κι έχει φύγει απ'τις 18 του μηνός απ'το ΚΕΣΥ. Έψαξε να με βρει. Τίποτε. Κοίταξε και σε διάφορα άλλα ντοσιέ παλιών αποφάσεων και δεν είχε τίποτε.
Μου είπε πως υπήρχαν και περιπτώσεις που κάποιες αποφάσεις ενώ είχαν σταλεί τον Μάϊο της παρέλαβε τον Ιούλιο, πως υπάρχουν αποφάσεις επίσης για χειρουργεία παχυσαρκίας και δεν έχει τηλέφωνα των ενδιαφερομένων να τους ειδοποιήσει. Πως μόνο μια απόφαση πήγε και την έλαβε μόνος του ένας κύριος και να της τηλεφωνήσω. Να τηλεφωνώ τακτικά.
Της εξήγησα πως είναι κάτι που με "καίει" γιατί το βιβλιάριο μου λήγει τον Φλεβάρη του 15. Εκεί κοντοστάθηκε η γυναίκα και επέμενε να της τηλεφωνώ. Της είπα πως καταλαβαίνω πως έχει φόρτο εργασίας, αλλά όσες φορές έχω πάρει μια φορά το έχει σηκώσει. Επέμενε να τηλεφωνώ μέχρι να μάθω πως η απόφαση ήρθε. Διευκόλυνση θα της κάνω δηλαδή με αυτό τον τρόπο, όταν ήδη με τις αποφάσεις που έχει στα χέρια της δεν μπορεί ειδοποιήσει κανέναν. Κατ' εμέ δεν έχει τον χρόνο να το κάνει, όχι πως δεν έχει τηλέφωνα των ενδιαφερομένων. Στο πρωτόκολλο άλλωστε μου ζητήθηκε αριθμός τηλεφώνου, δεν ζητήθηκε και στους άλλους;

Τέλος πάντων... από Δευτέρα συνεχίζω πιο εντατικά τα ντριν-ντριν! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons