Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Τηλεφωνησέ μουυυυυ...

όπως έλεγε κι ο Καρράς
Βλέπω περνάνε οι μέρες κι αρχίζουν να με ζώνουν τα φίδια. Έχω μια ανησυχία για το αν θα με ειδοποιήσουν να μου πουν τα ευχάριστα. Έχω αρχίσει λοιπόν εγώ τα τηλέφωνα αντί γι'αυτούς, γιατί προκοπή ειλικρινά δεν πρόκειται να δω.
Το ΙΚΑ Χαλκίδας είχε τις υπηρεσίες του μοιρασμένες σε δύο κτίρια διαφορετικής κατεύθυνσης το καθένα. Έτσι λοιπόν στο κτίριο που φιλοξενούσε αρκετά ιατρεία και κάποιες απ'τις υπηρεσίες του ΙΚΑ έχουν μάλλον μετακομίσει. Από την στιγμή που όλα έγιναν ΠΕΔΥ, μιλάμε για την ισοπέδωση χάρην του καρατζαφερόπαιδου μπουμπούκου (δεν ξεχνάμε πως κι ο Βορίδης ο σημερινός υπουργός υγείας ένα καρατζαφερόπαιδο είναι)!
Τα χαρτιά μου για το χειρουργείο παχυσαρκίας με έστειλαν απ'το ένα κτίριο να τα πάω στο άλλο και συγκεκριμένα στο τμήμα Παροχών.
Δεν γνωρίζω αν στα άλλα ΙΚΑ της χώρας το τμήμα αυτό έχει κίνηση, αλλά εδώ στην πόλη μου, ξεκινάνε απ'τα άγρια χαράματα να πάρουν αριθμούς σειράς προτεραιότητας και να εξυπηρετηθεί ο κοσμάκης για την δουλειά του. Τα χαρτιά τα δικά μου τα έδωσα μεν στο πρωτόκολλο όπως με είχε παραπέμψει η ίδια η προϊσταμένη, αλλά τα νέα από αυτήν θα τα πάρω.
Σκεφτόμουν πως με τον χαμό που γίνεται εκεί, ό,τι αλληλογραφία λαμβάνουν θα δίνουν την ανάλογη προτεραιότητα και η δική μου περίπτωση ανήκει στην όχι και τόσο σημαντική προτεραιότητα κατά το σκεπτικό το δικό μου. Γιατί αν φτάσει μια εγκύκλιος απ'το υπουργείο Υγείας, θα κοιτάξουν τι απαντήσεις έστειλε το συμβούλιο Υγείας ή την εγκύκλιο του υπουργείου; Ένα παράδειγμα έφερα!
Άρχισα τα τηλέφωνα απ'την περασμένη εβδομάδα εντελώς χαλαρά. Μέρα παρά μέρα. Γιατί πλέον πέρασε ο πρώτος μήνας! 
Με το που μπήκε η εβδομάδα άρχισα τα καθημερινά τηλέφωνα απ'την Δευτέρα μέχρι να το σηκώσουν. Τελικά το σήκωσε -μάλλον η προϊσταμένη- χθες. Είχε λάβει κάποιους φακέλους μου είπε απ'το ΚΕΣΥ για άλλες περιπτώσεις, ρώτησε και ξαναρώτησε το επώνυμό μου και τελικά δεν υπήρχε κάτι για μένα. Μου ζήτησε να ξανατηλεφωνήσω. Εννοείτε! Τώρα που πήρα το κολάι!
Από Δευτέρα πάλι. Που θα πάει θα έρθει και ο δικός μου φάκελος!

Τελικά καταλαβαίνω πως έχουν φτιάξει έτσι την κατάσταση, που πλέον οποιοσδήποτε παχύσαρκος θέλει να δει λίγο την ζωή του καλύτερη (με το χειρουργείο παχυσαρκίας), θα πρέπει ο ίδιος να είναι σε ετοιμότητα και να μην περιμένει απ' το κράτος να του πει "έλα, είσαι έτοιμος"! Αυτό γινόταν μέχρι πριν λίγο καιρό, τώρα... είναι θέμα καθαρά προσωπικού ενδιαφέροντος (και φυσικά επιπλέον άγχους)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons