Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Περί βιοψίας κι άλλα!

Πέρασαν ήδη 5 μέρες που βγήκα απ'το νοσοκομείο και μέχρι ώρας είμαι πολύ καλά. Πόνους δεν έχω νιώσει παρά μόνο ενοχλήσεις χαμηλά στην κοιλιά, σαν να έχω περίοδο κι αυτό αν τυχόν και κουραστώ.
Παρά την συμβουλή του γιατρού να μην κουράζομαι για καμιά 15αριά μέρες, αυτό είναι κομματάκι δύσκολο γιατί ένα σπίτι αν δεν έχει την νοικοκυρά του ένας σκέτος νοικοκύρης το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πετάξει τα ρούχα στο καλάθι, να φάει ότι έχει το ψυγείο και τα υπόλοιπα να τα περιμένει απ'τον φούφουτο να τα κάνει! Βέβαια δεν είναι όλοι έτσι οι νοικοκυραίοι, ο δικός μου όμως είναι έτσι! 
Οπότε κάποιος πρέπει να μαγειρέψει, κάποιος να πάρει τα ρούχα απ'το καλάθι και να τα βάλει στο πλυντήριο και κάποιος να τα απλώσει και κάποιος να τα μαζέψει όταν κι όποτε στεγνώσουν (λόγω πολύ υγρασίας)! Αυτά είναι οι 2 βασικές δουλειές που έκανα (και κάνω) απ'την ώρα που ήρθα σπίτι. 
Σήμερα πήρα και το τελευταίο χάπι της αντιβίωσης, επιτέλους!

Τώρα περιμένω να περάσουν καμιά 15αριά ημέρες ακόμη για να τηλεφωνήσω στο Αλεξάνδρα να μου πουν αν βγήκε το συμπέρασμα της βιοψίας απ'την αφαίρεση πολύποδα. Θα βγει ο Νοέμβρης δηλαδή.

Σκέφτομαι, πως όλα τρέχουν όπως τα είχα στο μυαλό μου. Σκέφτομαι πως αν δεν άλλαζα γιατρό για το χειρουργείο παχυσαρκίας, το επόμενο ραντεβού στον Ευαγγελισμό θα ήταν τον Δεκέμβρη (αφού θα έχω στα χέρια μου το χαρτί με το αποτέλεσμα της βιοψίας) και σκέφτομαι πως ούτε στο τελευταίο δίμηνο ασφαλιστικής κάλυψης θα μου έδινε ο γιατρός βεβαίωση ώστε να κάνω την υπόλοιπη διαδικασία για το ΙΚΑ. Να το πλάνο της καθυστέρησης: 

Τέλη Νοεμβρίου: συμπέρασμα βιοψίας
Δεκέμβρης: επίσκεψη στον χειρουργό του Ευαγγελισμού για βεβαίωση. Αν μου την έδινε τότε...
κατάθεση χαρτιών στο ΙΚΑ της πόλης μου για έγκριση και
Γενάρης 2015 (1ος μήνας αναμονής για έγκριση) +
Φλεβάρης 2015 (2ος μήνας αναμονής για έγκριση) + μήνας λήξης βιβλιαρίου υγείας!
Μάρτης 2015 ο μήνας που θα λάβαινα την απόφαση της έγκρισης!

Θα έκανα τόσο άδικο τρέξιμο για μια άδικη καθυστέρηση, επειδή ο χειρουργός χρονοτριβούσε επίτηδες, επειδή εγώ ποτέ δεν ανάφερα τίποτε για "δωράκια" (φακελάκια)! 

Ήδη πέρασε ο πρώτος μήνας κι ακόμη δεν έλαβα κάποια ειδοποίηση. Άντε να δούμε πότε θα έρθει η πολυπόθητη έγκριση!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons