Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Και συνεχίζω...

Αυτή η απογοήτευση η χθεσινή με έκανε να μην κοιμηθώ καλά το βράδυ που πέρασε. 
Σήμερα το πρωί τηλεφώνησα στη Βούλα και με πληροφόρησε πως τελικά οι παθολόγοι μπορούν να γράψουν παραπεμπτικά μόνο για Τ4 κα TSH, την Τ3 δεν τους επιτρέπεται απ'το σύστημα. Και γενικά ποιός ξέρει τι άλλες αλλαγές θα έρθουν, έτσι που το'χουν κάνει αυτό το σύστημα.
Στην συνέχεια τηλέφωνησα σε ένα μικροβιολογικό εργαστήριο που κάνουν και ορμονικές εξετάσεις και μου είπαν πως το κόστος και των 3 ορμονών είναι 40 ευρώ χωρίς παραπεμπτικό. 
Αργότερα τηλεφώνησα στον ενδοκρινολόγο στην Αθήνα, μιας και χθες απέτυχα να του στείλω με μέϊλ τη γνωμάτευση απ'τον υπέρηχο του θυρεοειδή που είχα κάνει και σήμερα μου έδωσε σωστά την διεύθυνση που θα του τη στείλω. Με το μυαλό που είχα χθες εγώ έγραψα λάθος την διεύθυνση μέϊλ ενώ ο άνθρωπος μου έλεγε ένα ένα τα γράμματα!
Αύριο μου είπε θα μιλήσουμε για το τι διάβασε στην γνωμάτευση για να δούμε τι γίνεται με τον θυρεοειδή μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons