Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Περιπέτεια χωρίς τέλος;

Πάνω που έλεγα χθες να πήγαινα στο ΙΚΑ να καταθέσω τα χαρτιά μου τελικά συγκρατήθηκα και είπα να μην κάνω κάποια βιαστική κίνηση που θα μου χαρίσει την αρνητική απάντηση για να μην φτάσω στο χειρουργείο.
Κατ'αρχήν σήμερα πήγα στο νοσοκομείο και έδωσα τις λήψεις της γαστροσκόπησης για βιοψία. Σε ένα μήνα θα έχω το αποτέλεσμα μου είπαν.
Όμως αποβραδίς είχα ερωτηματικά στο κεφάλι μου: μπορεί η γραμματέας να σε βεβαίωσε πως η εξέταση αίματος δεν επηρεάζει τόσο την επιτροπή όσο η βεβαίωση του γιατρού, αν όμως την επηρεάσει; Δεν θα είναι άσχημο να έχω ρίξει τόσο τρέξιμο για να πάρω μια αρνητική απάντηση για το χειρουργείο; Τόσα έξοδα στο βρόντο;
Έπειτα σκέφτηκα πριν ξεκινήσω για το ΙΚΑ να τηλεφωνήσω στον ενδοκρινολόγο στην Αθήνα για να μου πει αυτός τι να κάνω. Και καλά έκανα και του τηλεφώνησα τελικά. Μου είπε να μην στείλω την αιματολογική εξέταση που δείχνει της TSH στο 8 γιατί αυτό θα είναι λόγος να μην εγκριθεί το χειρουργείο. Θα πρέπει οι τιμές των ορμονών να είναι σε φυσιολογικές τιμές. Μου πρότεινε να κάνω την εξέταση των T3, T4 & TSH τώρα αφού παίρνω το χαπάκι εδώ και 20 μέρες για να δούμε αν οι τιμές είναι πλέον φυσιολογικές. Αν όντως δείξουν εντάξει κρατάω το χαρτί για το ΙΚΑ, διαφορετικά θα τις ξανακάνω στο τέλος Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτώβρη που κλείνω ενάμιση μήνα με χαπάκι.
Επέστρεψα στο σπίτι, έκλεισα τα ραντεβού μου στο νοσοκομείο: παθολογικό για να μου γράψει την εξέταση ο γιατρός (ας πάω μια φορά και με ραντεβού να μην έχει να λέει)  και την επομένη στο μικροβιολογικό για αιμοληψία. 

Στο σπίτι αποφάσισα να στείλω μέϊλ στην γραμματέα του χειρουργού με σκαναρισμένη την γαστροσκόπηση. Το έκανα χθες και πριν λίγο την ειδοποίησα να το ανοίξει να το δει και να ενημερώσει τον γιατρό.

Δεν θέλω να ξεκινήσω για το ΙΚΑ πλέον αν δεν είμαι σίγουρη κατά 99% ότι όλα θα πάνε καλά με το ΚΕΣΥ (κεντρικό συμβούλιο υγείας). Δεν έχει τύχει ποτέ να διαβάσω για περιπτώσεις που δεν πήραν έγκριση, έχω διαβάσει όμως για περιπτώσεις που έτυχε να στείλουν άλλες εξετάσεις από κεκτημένη ταχύτητα και θα έπρεπε να ξαναστείλουν τις σωστές. Όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
Είμαι στο τέλος λοιπόν, ας γίνει με σωστό τρόπο κι όχι με βιαστικές κινήσεις.



________________________________________
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σύντομα θα προσθέσω μια σελίδα με όλες τις λεπτομέρειες της διαδικασίας για το χειρουργείο παχυσαρκίας για όποιον ή όποια ενδιαφερθεί να δώσει μια άλλη ευκαιρία στον παχύσαρκο εαυτό του.

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα Μαρσι για την σελίδα, αντε έφτασες και στην ουρά του γαιδάρου. Λίγο υπομονή ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!