Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Από Δευτέρα η περιπέτεια με το ΙΚΑ!


Σήμερα Παρασκευή σηκώνομαι χαρούμενη, ετοιμάζομαι και παίρνω τον δρόμο για το ΙΚΑ.
Πρώτα κάνω μια στάση στο νοσοκομείο αφού είναι στο δρόμο μου να ρωτήσω στο μικροβιολογικό αν κάνουν βιοψίες. Εκεί λοιπόν μου είπαν, πως παίρνουν τα δείγματα και τα στέλνουν Αθήνα, τα δε αποτελέσματα βγαίνουν ένα με ενάμιση μήνα κι ότι για να γίνει και για μένα το ίδιο χρειάζεται εισιτήριο (που αν ήθελε μπορούσε να γράψει εντολή και να πάω να το βγάλω αμέσως) και παραπεμπτικό από γιατρό (αυτό δεν το είχα, η αλήθεια είναι).

Έφυγα λοιπόν με το σκεπτικό πως στην επιστροφή για το σπίτι θα σταματούσα στα εξωτερικά να ρωτήσω τον παθολόγο αν μπορούσε να μου δώσει αυτός παραπεμπτικό ή όχι.
Τραβάω προς το ταχυδρομείο κάτω που γνωρίζω ένα κατάστημα για φωτοτυπίες μιας και ήθελα να βγάλω σε έγχρωμη φωτοτυπία την εξέταση της γαστροσκόπησης αφού ήταν έγχρωμη. 2 ευρουλάκια για 2 αντίγραφα μπρος-πίσω, παρακαλώ! Ένιγουέι!
Πάω στο ΙΚΑ επί της Τσιριγώτη (εκεί δέχονταν πέρσι τα δικαιολογητικά για τα χειρουργεία παχυσαρκίας,  όπως μου είπε η Βούλα). Μιλάμε ότι στην κυριολεξία οι όροφοι του ΙΚΑ είναι υπό διάλυση. Αισθάνεσαι ότι είναι έτοιμοι να μετακομίσουν. Το γραφείο των ραντεβού κλειστό, ταμπέλες με τα ονόματα των γιατρών του ΠΕΔΥ ανύπαρκτες, όπως και οι ειδικότητες.
Ανεβαίνω στον 3ο που είναι το πρωτόκολλο. Πάω στον γκισέ και δεν υπάρχει υπάλληλος. Χτυπάω, τίποτε! Χτυπάω το κουδούνι. Βγαίνει μια υπάλληλος και με ρωτάει τι θέλω. Της λέω.
"Α! Ξέρετε δεν δεχόμαστε εδώ πλέον εξετάσεις για χειρουργεία παχυσαρκίας. Αυτό γινόταν μέχρι τον Φλεβάρη φέτος, από κει και πέρα δεν ξέρω".
Χα! Καμπάνες βαρέσαν μιλάμε!
"Κι εγώ που θα το μάθω; Εδώ μου είπαν πως γίνεται η κατάθεση των δικαιολογητικών κι εδώ ήρθα. Που θα πάω τώρα;".
"Περιμένετε να τηλεφωνήσω στο υπουργείο"... Γαμώ τα υπουργεία σας δηλαδή.
Μετά από πέντε λεπτά βγαίνει η υπάλληλος, με ένα χαρτάκι στα χέρια:
"Ξέρετε τηλεφώνησα αλλά δεν το σηκώνουν. Να πάρτε κι εσείς τον αριθμό να τον έχετε μήπως και το σηκώσουν και σας πουν. Όμως αν περιμένετε δέκα λεπτάκια θα τηλεφωνήσω στα κεντρικά να δω αν γνωρίζουν εκεί, γιατί δεν ξέρω αν τα δέχονται στο ΠΕΔΥ ή στον ΕΟΠΠΥ"! 
Ε;
Γκρρρρ... τα νεύρα μου, αλλά εγώ κυρία: "Δεν φεύγω, δεν θα πάω πουθενά αν δεν λάβω απάντηση για το που θα πάω να δώσω τα χαρτιά" είπα ευγενικά και με χαμόγελο.
Όχι που θα το άφηνα έτσι...
Μετά από κάνα τεταρτάκι βλέπω κι ανεβαίνει κι άλλη υπάλληλος απ'το πρωτόκολλο, με νερό και καφέ στα χέρια και το πορτοφόλι της μαζί. Δεν ήταν ότι ήμουν μόνη μου εκεί και περίμενα. Ήρθαν κι άλλοι να εξυπηρετηθούν και περίμεναν πότε θα άνοιγαν την ρημάδα την πόρτα του γραφείου τους. Κι όταν κατεβαίνουν από κάτω στα καφέ για καφέ, ξεχνάνε για κάμποση ώρα ότι τυγχάνει να εργάζονται στο ΙΚΑ, γιατροί και διοικητικοί!
Εξυπηρετήθηκαν όλοι οι υπόλοιποι κι έμεινα εγώ και με ρώτησε τι ήθελα. Μάλλον πρέπει να ήταν η υπεύθυνη. Της είπα και μου είπε να περιμένω γιατί ήδη μιλάει η συνάδελφός της στο τηλέφωνο και σε λίγο θα μου πουν.
Με τα πολλά αφού πέρασε κάνα μισάωρο περίπου, βγαίνει τελικά η υπάλληλος και μου λέει πως τα χαρτιά πλέον τα δέχονται στο άλλο ΙΚΑ στην Αγ. Βαρβάρα στον 3ο όροφο στις Παροχές!
Αχαχαχαχα!!! Έχει να πέσει τρελό γέλιο την Δευτέρα καθότι στις παροχές γίνεται στην κυριολεξία της πουτάνας από κόσμο κι από εξυπηρέτηση... γιόκο τσόκο!!!
Παίρνω τα ποδαράκια μου όμως και πάμε Αγ. Βαρβάρα, γιατί δεν ήξερα. Αναβαίνω στον 3ο όροφο εκεί στο ΙΚΑ, βλέπω ελάχιστο κόσμο! Α! σκέφτομαι, είναι η τυχερή μου μέρα! Πάω σαν καλή κυρία να κόψω αριθμό προτεραιότητας και το μηχάνημα δεν δούλευε. Τι έγινε λέω! Κοιτάω προσεκτικά, οι γκισέδες κλειστοί κι από πάνω μια φαρδιά ανακοίνωση πως εξυπηρετούν τον κόσμο Δευτέρα με Πέμπτη και την Παρασκευή είναι κλειστά! Είμαι για λόττο εγώ σήμερα!

Φεύγω και βουρ για νοσοκομείο. 
Πάω στα εξωτερικά στο παθολόγο, με θυμήθηκε. Του είπα πως έκανα τελικά την εξέταση κι ο γαστρεντερολόγος μου είπε πως έπρεπε  η εξέταση να γράφει λήψη βιοψιών... "Ναι εσύ ήθελες για το χειρουργείο σου όμως" πήγε να δικαιολογηθεί και του είπα πως "ναι για το χειρουργείο μου, αλλά αν τυχόν υπάρχουν ευρήματα γίνονται λήψεις για βιοψία και μετά προχωράει η επέμβαση τελικά και σε μένα υπήρχαν ευρύματα κι ο γιατρός μου τα έδωσε σε κυπελάκι να τα πάω μόνη μου κάπου για βιοψία γιατί δεν είχα το ποσό να πληρώσω ώστε να γίνονταν εκεί ιδιωτικά... μπορείτε να μου δώσετε κάποιο παραπεμπτικό να γίνει η βιοψία κάπου έξω ώστε να πληρώσω την συμμετοχή ή τέλος πάντων να τα δώσω εδώ στο μικροβιολογικό;". Του έδειξα και την διάγνωση του γαστρεντερολόγου κι αυτή την φορά ο γιατρός ήταν αρνητικός να μου δώσει παραπεμπτικό γιατί έπρεπε αυτό να μου το δώσει ο γιατρός που μου έκανε την εξέταση, μου είπε. Δεν μου το έδωσε και ξέχασα κι εγώ να το ζητήσω, είναι έγκλημα αυτό δηλαδή; Μου'χει μείνει μυαλό να θυμάμαι τα πάντα όλο το καλοκαίρι με το τρέξιμο; 
Δεν ήταν πρόθυμος να με εξυπηρετήσει με το παραπεμπτικό και μου έδωσε ένα χαρτί ώστε να δώσω τα δείγματα στο μικροβιολογικό του νοσοκομείου.
Επιστροφή στο σπίτι. Τηλεφωνώ στο 1535 και για καλή μου τύχη το ραντεβού με το μικροβιολογικό είναι την Δευτέρα που θα πάω  και στο ΙΚΑ.

Άντε να τελειώνουμε... κουράστηκα πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons