Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Γαστροσκόπηση! Άραγε που;

Λοιπόν χθες ήταν η τυχερή μου μέρα στο νοσοκομείο. Αν και πήγα στα γραφεία των γυναικολόγων και μου έγραψε ο ειδικευόμενος το ραντεβού και πλήρωσα 5 ευρώ, τελικά η δουλειά μου έγινε στο παθολογικό. Έμεινα τελευταία και περίμενα να μπω για να ρωτήσω τον γιατρό και φυσικά ήμουν διαθέσιμη να πληρώσω και το 5ευρο για ραντεβού. Δεν χρειάστηκε. Μου έγραψε και τις εξετάσεις για τις ορμόνες τις οποίες θα τις κάνω την Δευτέρα στο νοσοκομείο, μου έγραψε και το παραπεμπτικό για μια απλή γαστροσκόπηση. Το "απλή" το τονίζω γιατί εδώ είναι το ζουμί του θέματος.
Γυρνώ όλο χαρά στο σπίτι να κλείσω τα ραντεβού. Ακυρώνω τα ραντεβού για παθολόγο (που ήταν για την άλλη Τρίτη) και για γαστροσκόπηση στο τέλος Σεπτεμβρίου στο νοσοκομείο και κλείνω για το μικροβιολογικό.
Τηλεφωνώ στο Ιατρόπολις. Μου ζητούν την περιγραφή της εξέτασης και το κόστος. Τα λέω. Και τι μου λένε; Ότι ο ΕΟΠΥΥ δεν θα κάνει δεκτή την εξέταση επειδή ο κωδικός είναι λάθος και θα πρέπει η γαστροσκόπηση να μην έχει την επιλογή "απλή" αλλά "λήψη βιοψίας" και το κόστος να είναι στα 77 ευρώ (ώστε εμένα να μου κοστίσει στα 11 ευρώ η συμμετοχή). Μένω παγωτό και λέω θα ξαναπάω στο νοσοκομείο.
Πάω σήμερα το πρωί. Περίμενα πάλι κάμια ώρα ώσπου με δέχτηκε ο γιατρός. "Το και το γιατρέ μου με το παραπεμπτικό και μου ζητάνε αυτό". Ο γιατρός τα έχασε.
"Το παραπεμπτικό που σου έδωσα είναι για μια απλή γαστροσκόπηση για το γαστρικό by-pass που θες να κάνεις, αυτά που σου είπαν εκεί είναι γιατί θέλουν να βγάλουν κέρδος. Δεν θα γίνω εγώ παράνομος για να κερδίζουν αυτοί", ήταν τα λόγια του γιατρού.
Επιστροφή στο σπίτι. Ξανά τηλέφωνω στο διαγνωστικό, ξανά τα ίδια εκεί.  Έμεινα με την χαρά! 
Τηλεφωνώ στην Βουλά και την ρωτάω αν θυμάται τι έγραφε το παραπεμπτικό της για την γαστροσκόπηση. Απλή, μου λέει. "Εγώ εκεί που πήγα μου είπαν πως αν ήθελα να κάνω και βιοψία θα με χρέωναν 30 ευρώ παίρνοντας υγρά απ'το στομάχι. Δεν το επέλεξα, μάλιστα έκανα την εξέταση και χωρίς μέθη και πλήρωσα μόνο τα 11 ευρώ της συμμετοχής" μου είπε η Βούλα.
Σε μένα λοιπόν, γιατί μου τυχαίνουν όλα τα κουλά; 
Τηλεφώνησα στο Ευγενίδειο τελικά. Μου έδωσαν έναν αριθμό και να τηλεφωνήσω την άλλη εβδομάδα που θα ανοίξει το εργαστήριο (μάλλον ήταν κλειστό λόγω αδειών), να δω τι θα μου που κι εκεί!
Άστα διάλα βαρέθηκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons