Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Επεμβάσεις παχυσαρκίας. Πετυχαίνουν πάντα;

Μόλις διάβασα αυτό ΕΔΩ
Η απορία μου λοιπόν είναι: πως είναι δυνατόν ο υπογράφων του κειμένου, στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί του προ μηνών μου υπέδειξε ως "καλά παιδιά" τους χειρουργούς στον Ευαγγελισμό ή στο Τζάνειο μιας και για οικονομικούς λόγους θέλω να χειρουργηθώ σε δημόσιο νοσοκομείο κι όχι ιδιωτικά;
Στο πρώτο ραντεβού που είχα στο Ιατρείο Νοσογόνου Παχυσαρκίας στον Ευαγγελισμό, ο χειρουργός που με είδε, στην κυριολεξία με "ξεπέταξε".  Η συζήτηση που είχαμε δεν κράτησε ούτε 15' και βασίστηκε μόνο σε αυτό που είπα εγώ πως μέσω διαδικτύου είμαι ενήμερη. Αν εγώ έλεγα πως είμαι η Μαντόννα θα το δεχόταν και θα μου έκανε τεμενάδες; 
Καμιά ομάδα λοιπόν στο ιατρείο αυτό, η ενημέρωση αδιάφορη, το ιατρικό ιστορικό που μου πήρε ο γιατρός ήταν τυπικό, ούτε με ζύγισε, ούτε το ύψος και την πίεση μου πήρε ως όφειλε. Απλά σημείωσε όσα του είπα εγώ!
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν πως ένα καλό νοσοκομείο έχει τέτοιο ειδικό ιατρείο που δεν είναι επανδρωμένο με μια σωστή ομάδα.
Και το βασικότερο, σε "ξεπετάνε", ούτε τις εξετάσεις που ζητάνε σου γράφουν και υπάρχει μια απίστευτη καθυστέρηση που ίσως να ξεπερνά και την διετία αν πας με τον σταυρό στο χέρι, δηλαδή να περιμένεις πότε θα του καπνίσει (για να μην χρησιμοποιήσω άλλη έκφραση) του γιατρού να σου δώσει γνωμάτευση. Γιατί εγώ αυτή την στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές θα έπρεπε να είχα στα χέρια μου την γνωμάτευση.

Μεθαύριο το απόγευμα της Τετάρτης, έχω ραντεβού με τον γιατρό της Βούλας. Ο άνθρωπος χειρουργεί στο Ιπποκράτειο. Κι εδώ έρχεται η άλλη απορία: ο παραπάνω υπογράφων λοιπόν, γιατί με παρέπεμψε στα νοσοκομεία που προανέφερα και δεν μου είπε πως υπάρχει συνάδελφος του στο νοσοκομείο που χειρουργεί κι ο ίδιος και αναλαμβάνει χειρουργεία παχυσαρκίας;

Θεωρούν πως η παχυσαρκία δίνει ψωμί και επιβάλεται να το πάρουν μέσα απ'τα χέρια ενός παχύσαρκου που ίσως να μην το έχει; Δεν επιζητάω την χειρουργική λύση για να γίνω μοντέλο, την επιζητάω γία λόγους υγείας. Δεν ανήκω στην κατηγορία εκείνη των γυναικών που ψεύδονται αλλά σκάνε τα ευρώ στους χειρουργούς ώστε να φτάσουν πιο γρήγορα στον στόχο τους. Οι εξετάσεις μου αποδεικνύουν του λόγου το αληθές και γι'αυτό θα έπρεπε να έχω προτεραιότητα σε μια τέτοια επέμβαση. Αλλά ένας τεράστιος φάκελος φουσκωμένος με ιατρικό ιστορικό κι εξετάσεις ωχρειά μπροστά σε ένα φακελάκι γεμάτο 500εύρα!

Είμαι αγανακτισμένη αυτή την στιγμή διαβάζοντας το κείμενο γιατί ισοπεδώνει κατά κάποιο τρόπο μια πραγματικότητα των περισσοτέρων παχύσαρκων: δεν επικαλούμαι λόγους υγείας, ΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons