Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Άπνοια!

Άπνοια στην Αθήνα λόγω ζέστης, άπνοια κι εγώ! Αυτό το αποτέλεσμα έδειξαν οι εξετάσεις της μελέτης ύπνου. Κάνω 26 άπνοιες στην ώρα. Καθόλου μικρός αριθμός κατά την γνώμη μου. Κι ο γιατρός που μίλησα στον Ευαγγελισμό μου πρότεινε ως λύση την χρήση μάσκας στον ύπνο. Θα με βοηθήσει αρκετά μεν, αλλά το κόστος; Το ΙΚΑ καλύπτει το 75% απ'την αγορά της μάσκας. Απογοητεύτηκα απ'το κόστος της, αλλά και τα 50 ευρώ (τόσο μου αναλογεί να πληρώσω εγώ απ'την τσέπη μου) που πρέπει να πληρώσω εγώ για να την αποκτήσω δεν τα έχω στην διάθεσή μου, δυστυχώς. Θα πρέπει να το συζητήσω με την "επιτροπή γονεϊκού ΕΣΠΑ" και να αποφασίσουμε.
Ο γιατρός μου είπε πως η μάσκα θα με βοηθήσει πολύ αν την χρησιμοποιήσω 3 εβδομάδες συνεχώς και έπειτα να μπορώ κάποια βράδια να κοιμάμαι χωρίς αυτή!
Κάπου με απογοήτευσε λίγο ο πνευμονολόγος γιατί μου είπε πως αφού η εξέταση έγινε για χειρουργείο παχυσαρκίας ίσως να υπάρξει πρόβλημα από πλευράς αναισθησιολόγων. Με ρώτησε πόσο σύντομα είναι το χειρουργείο. Του εξήγησα πως έχω δρόμο να κάνω ακόμη γιατί πρέπει να περάσω κι από επιτροπή στο ΙΚΑ. Κι εκεί με ενθάρρυνε πάλι, πως έχω τον χρόνο να αρχίσω την θεραπεία μου με μάσκα.

Γενικά σήμερα λόγω απεργίας είχα και μια ταλαιπωρία στο πήγαιν' έλα Χαλκίδα-Αθήνα-Χαλκίδα, αλλά οκ. Στο ραντεβού καθυστέρησα 10' (άλλωστε καθυστέρησε και το δρομολόγιο του τρένου) αλλά πέρασα αμέσως, γιατί όταν εμφανίστηκα η γραμματέας μου έδωσε τις εξετάσεις και μετά από 10' με φώναξε ο γιατρός στο ιατρείο του!

Εν αναμονή τώρα για το ραντεβού της Δευτέρας με τον χειρουργό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons