Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Απόξεση σε αναμονή!

Χθες το πρωί είχα ραντεβού στο γυναικολογικό του νοσοκομείου μας. Είχα και μια τύχη όμως άλλο πράγμα!
Πήγα σχετικά νωρίς γιατί στην αναμονή των εισιτηρίων γίνεται ένας χαμός και φυσικά η σειρά του καθενός αργεί να έρθει και φτάνει σε σημείο να ξεπερνά ακόμη την ώρα σε αναμονή! Πάω λοιπόν κοιτάζω την ηλεκτρονική πινακίδα το νούμερο που έγραφε ήταν το 161. Βγάζω χαρτάκι για σειρά προτεραιότητας και είχα το 174. Δίπλα στο μηχάνημα υπήρχε καλαθάκι για να πετάς τα περίσσια μη εκτυπωμένα χαρτάκια που βγάζει το μηχάνημα ή τυχόν νούμερα που έχουν περάσει. Σαν να μου έκλεισε το μάτι... 161. Μπα λέω θα είναι από χθες. Το πιάνω, είχε την σωστή ημερομηνία, άρα ήταν η σειρά μου να περάσω γραμμένη στον ηλεκτρονικό πίνακα! Πάω στον γκισέ! Ρωτάω την κυρία που στεκόταν μπροστά τι νούμερο είχε και μου είπε το 160. Τελειώνει κι έρχεται η σειρά. Βγάζω το εισιτήριο, πληρώνω το πεντάευρο κι ήμουν έτοιμη για το γυναικολογικό. Ούτε αναμονή στα εισιτήρια ούτε τίποτε. Μπαμ-μπαμ!!! 
Πάω στο ιατρείο κάθομαι και περιμένω. 5' αναμονή. Βγαίνει έξω μια άλλη γυναίκα που είχε ραντεβού και μπαίνω εγώ. Η ώρα ήταν 11 και το ραντεβού μου ήταν για τις 11:40! Τέλος πάντων...
Δύο ειδικευόμενοι γιατροί ήταν μέσα. Σε αυτούς και η Κατερίνα που ξέρει πλέον το ιστορικό μου. Τους έδειξα την καλλιέργεια ούρων που ήταν στείρα, δηλαδή καθαρή και τους έδειξα και τη διάγνωση απ'τον ενδοκολπικό υπέρηχο που έκανα στο Αλεξάνδρα.
Μάλιστα.. μάλιστα.. μάλιστα... πάμε για απόξεση λοιπόν.. Είστε σε εμμηνόπαυση; Ναι. Είχατε αιμορραγία, εκτός από κανονική περίοδο; Ναι. Θα πρέπει λοιπόν να κάνουμε απόξεση για να αφαιρεθεί ο πολύποδας -να τον στείλουμε και για βιοψία να δούμε τι θα μας δείξει- και μαζί θα αφαιρεθεί και το ένα ινομύωμα που είναι στο ίδιο σημείο, ελάτε αύριο να σας δει η επιμελήτρια γιατί εμείς ως ειδικευόμενοι δεν μπορούμε να χρεωθούμε μια τέτοια επέμβαση, εντάξει; Εντάξει.
9:30 σήμερα το πρωί ήμουν στο νοσοκομείο στην γυναικολογική κλινική για να μιλήσω με την επιμελήτρια. Βρισκόταν μέσα στο γραφείο των νοσοκόμων και επειδή δίπλα της στεκόταν ο ειδικευόμενος γιατρός που μου είπε για την απόξεση, όταν χτύπησα το τζάμι και του υπενθύμισα τον λόγο της άφιξής μου, μίλησε στην γιατρό -η οποία απλά μου έριξε μια ματιά αδιάφορη- και μετά ήρθε ο ίδιος να μου πει την ημερομηνία και να μου γράψει το εισιτήριο για την εισαγωγή.
18 Ιουλίου, στις 7:30 το πρωί θα πρέπει να βρίσκομαι στην κλινική για την προετοιμασία. Η διαδικασία διαρκεί 10' και θα μου την κάνουν έχοντας με σε μέθη. Όταν τελειώσουν κάποια στιγμή θα με ξυπνήσουν για να επιστρέψω στο σπίτι.
Προσωπικά από χθες έχω αγχωθεί. Είναι κάτι καινούριο για μένα και η εμπειρία του χειρουργείου καινούρια. Κατά περίεργο τρόπο δεν έχω αγχωθεί για το χειρουργείο της παχυσαρκίας που γίνεται λαπαροσκοπικά, αλλά το ότι θα γίνει απόξεση με έχει τρομάξει. Διάβασα και κάποιες πληροφορίες πως τραυματίζεται η μήτρα απ' την απόξεση, πως καλό είναι πολύποδες και ινομυώματα να αφαιρούνται υστεροσκοπικά κι όχι με απόξεση και γενικά πια δεν ξέρω πως τελικά θα βγω από κει μέσα και τι κουσούρι ίσως μου αφήσει.
Εύχομαι να πάει καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΜΟΝΗ!

Show Emoticons